Kasvava masusi

Voin vaan kuvitella kuinka tukalat oltavat on mohomahalla, kun itelläki alkaa jo tekee hankalaa vattan kans..joutunu ukko laittaan kenkiä jalkaan jo muutaman otteeseen :D mut eipä oo enään pitkän aikaa jäljellä meillä kesäkuisilla...tsemppiä siis masulle jos toisellekkin![:)]

Tässä on nyt sitten mun tuorein masukuva. Viikkoja 36+3. Ja edessä se kuuluista perennapenkki tai siis pätkä siitä [;)]

OHHO.. Alkaa varmaa mohomahalla olla jo tuska kantaa.. Tai ainakin itsellä alkaisi jo selkään käydä.

Ihme ja kumma, selkään ei ole pahemmin sattunut. Enemmän se on jalat mitkä ei jaksais, ja mulle on jalkapohjiin (päkiän kohtaan) tullut molempiin sellasia valkosia pisteitä mitkä on älyttömän kipeet. Ei kai ne rakkoja ole, mutta jotain en tiedä mitä kun netistä ei löydy "jalkavaivoista" kuvia [:D]

mohomaha todellakin sun masus on tosi pinkeän näköinen. Näyttää kun masu olis ihan kova[:D][:-]

Tsemppiä loppu kantoihin! Onneksi ne tulee pian ulos ![:D]

Nokollahan on jo nätisti laskeutunutkin toi vatsa... [:)]

Mies kans tuumasi minulle eilen, että sehän on koko maha valunut alaspäin.. [:D]

[:)][:)] tuleekohan noita masuja ikävä sitte ? [:D]

Nyt tuntuu ettei ikinä ! Mutta moni on sanonut, että tulee ikävä sitte[:D]

Ihania masuja kaikilla [:)]

Jenni90: Mä mietin ihan samaa, ja nyt sitä haikeina katselee kuvia omasta vauvamahasta... Mutta parhaan palkinnon siitä on saanut, kun siitäkin pallosta on luopunut! Tossa se nyt tuhisee... [:)]

Mua harmittaa hirveesti kun ei tullu otettua YHTÄÄN masukuvaa rv 18+1 - rv 32+1 väliltä... Yhtäkkiä se vaan kasvo sitten tommoseksi... Ehkä sitte ens raskaudessa jaksaa olla valppaana ja ottaa joka viikko sen kuvan. [;)]

Aivan[:)] Muitan kun sain tietää, että odotan, niin mun yks kaveri sanoi, joka oli hetki sitten synnyttänyt, että ota kuva joka raskausviikolta; niitä on ihana vertailla sitten; mutta arvaa vaan oonko ottanu? Mullakin on tasan 5 kuvaa masusta. [&:]

Taas vain omaa saamattomuutta.[:D][:@]

enaj ja Jenni90 kyllä mulle ainakin tuli esikoisen jälkeen yllättävän nopeesti ikävä sitä mahaa vaikka aluksi olikin helpotus päästä siitä eroon [:D] Harmittaa kyllä tosi paljon ettei mulla ole yhtään masukuvaa esikon raskausajalta. Muutaman otin mutta kun en niistä mitään varmuuskopioita ottanu niin kun meidän vanha kone kaatui, sinne meni kaikki kuvat [:(] Nyt voin vain neuvolakortista vertailla että suurinpiirtein samoilla käyrillä mennään nyt kuin silloinkin.

Tässä vielä vähän omaa masupäivitystä rv 34+4, nyt tästä mahasta on kyllä tullut otettua hirveä kasa kuvia [:)]

täälläkin hirmu kasa kuvia otettu ja aikalailla sieltä 18 viikolta alkaen[:)]Oon kyllä tyytyväinen itteeni kun oon niitä muistanu ottaakin(ei olis varmaan tullu otettua jos en tällä foorumilla olis pyöriny alkuraskaudesta asti..)

Mäkin havahduin tosiaan ottamaan kuvia vasta RV 32+1 jälkeen uudestaan! Mutta niitä tulikin sitten todella paljon, monelta peräkkäiseltäkin päivältä.. Niitäkin on ihanaa katsella näin jälkeenpäin [;)] Viimeisin raskauskuva on otettu synnärillä, ah miten nostalginen kuva. Ei kannata unohtaa siis kameraa [;)]

Ihania masuja taas [:)]
Harmi että niin kävi Petupapu! Mutta tällä kertaa olet varmaan ottanut senkin edestä kuvia ja pistänyt hyvään talteen. Kaunis maha sinulla. [:)]

Kun eilen pakkasin sairaalakassin paperille, niin ensimmäisenä siihen kirjoitinkin kameran ja patterit ! Ettei vaan unohdu[:D]

Täälläkin kamera tärkeällä paikalla, säilytetään sairaalakassissa [;)]
Tosin pattereita pitää muistaa vielä hakea, yhden paketin kun jo ehdin tuhlata maha- ym.kuvia ottaessa..

Tässä olis taas masu päivitystä..35+4 [:)][:)] Mies sano ihanasti kyllä eilen..hieroskeli tuota mun massua ja tokas,että on se kyllä hyvänkokoinen ja muotoinen oli musta jotenkin niin söpösti sanottu[:)][:D] 

Takaisin