Kasvava masusi

no ni..Lennu_G NYT mä olen katkera, miks sulla on noin pieni maha [:@] Laitan tässä kun joudan kuvan omastani, ja mehän mennään viel suht samoilla viikoilla..

Toisaalta ole iloinen, että masu on pieni. On helpompi olla. Mutta toisaalta, KUKAAN ulkopuolinen ts. sellainen, joka ei tiedä valmiiksi, että olen raskaana, ei ole vielä huomannut! Ei yksikään!!! Ja enää 2 kk jäljellä h-hetkeen.

Sullahan sitten tulee selitettävää, mistä toi lapsi ilmesty [:D][:D][:D] "ei ei ei ei .. kyllä tää mun on, ei mikään hoitolapsi" [:D][:D]

Rv 31+1

Töissä jo kyselevät yksi toisensa perään että no joko kohta jäät lomaileen. Ja sitten pitää ihmetellä maailman suurinta ihmettä kuinka jaksan olla vielä töissä ja tehdä vielä yövuorojakin [:D] Nyt vaan toi SELlin lakkouhka painaa päälle ja mietin että pitäiskö sitte vaan luovuttaa ja jäädä saikulle (sais ees palkkaa lakon ajalta)... Alkaahan toi seisomatyö käymään aika raskaaks jo, pakko myöntää. Varsinkin kun työhön kuuluu kyykistelyä ja isojen laatikoiden nostelua, sekä niitten 20kg painavien pesuainekanisterien ja maitolaatikoiden kantamista...

[:)][:D] OIIII IHANIA MASSUJA JA IHANIA KISSOJA!!!! voi ihqu!! nyt tääkin halluis laittaa kissojen kuvvii tänne.... mutta menee vähän ohi aiheen..[;)][;)] mut uuden massukuvan voisin tänne tietenki laitella.....
elikkäs 30+3

laitetaan nyt sitten vielä yksi....
leikkausarpi kyljessä alkaa venyy ja paukkuu.................. [;)]

Pakko laittaa taas masupäivitystä kun vihdoinkin päästiin 3:lla alkaviin viikkoihin [:D]

Laitan tänne nyt tälläsen tuoreen kuvan, toivottavasti ketään ei toi alastomuus häiritse. Rv 32+4

kyllä ne vauva masut onkin somia [:)][:)]

tuli mieleen, kun eilen ystäväni kanssa puhuttiin; kun raskaana olevilla se napa "pulpahtaa" ulos; niin täälä ei ole niin tapahtunut[:D][:D] napa on siis vieläkin ihan normaali.[:)]  sitä odotellessa, että se pulpahtaisi[:D]

Takaisin