Kakkonen haaveissa vuodelle 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja rosmarinaa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa huvitutti! :)

Milläs mallill täällä on muilla kierto? Joko käydään viimesiä "piinapäiviä"? :D mulla pitäs alkaa menkat joskus 15.9 tai siinä lähipäivinä. Eli ens viikolla. Testejä en uskalla tehdä ennen kuin voin oikeesti todeta et menkat on myöhässä. Liian monta pettymystä ollut jo tänä vuonna :( ja itseasias yhtään liuskaa ei ookkaa jäljellä enää, kun viimesen tein viime viikonloppuna. Tuli jotenki fiilis et oon raskaana edellisestä kierrosta, kun oksensin puuron ja ihme mieliteko broileriin ja maapähkinävoihin ollu jo viikon. Viimeks oon oksennellu ja ollu huonovointinen esikoisen odotusaikana. No, nega oli. :(

Menkat odotetaan alkavaksi ensi viikolla myös. 13.-16.pvä akselilla (kierto vielä sekaisin)

Tänään mies sanoi, että olen raskaana, ja kieltämättä toiveet heräsi. On meinaan täysin sama oire kun oli esikoisesta.. hirvittävät sydämentykytykset! Ihan henkeä saa köhiä niiden takia.

Tervetuloa kaikille uusille!
rosmarinaa, jännittävää nähdä olisivatko ne sittenkin olleet merkkejä plussasta! Piinapäivät edessä :)
Vaiana, jännää jännää!! Olisikohan se tärpännyt nyt :)
Marjahei, täällä sitä odotellaan ja etsiskellään kans. :)
Mä meen kp 14 ja ei vielä mitään oireita oviksesta oo tuntunut. Olen myös seurannut lämpötilaa ja viikon nyt ollut 36,1 - 36,2 eli ei siinäkään näy vielä.
Ei tiedä kuinka ovikseen vaikuttaa, kun esikoinen tekee hampaita ja on aika paljon ollut nyt rinnalla. <3

Muokattu viimeksi:
Mäki käytän WomanLogia! Huippusovellus :D Sieltä löytyy esim kaikki oireet maan ja taivaan väliltä.. jos jaksaa merkkailla!

No voihan pläääh ja pyyyh. Poika sairastui yön aikana(olipa aikamoinen hulabaloo yö). Nyt myös itsellä vähän kurkku käheänä.. että veikkaisin noiden omien sydämentykytysteni liittyvän vain flunssaan. :banghead: Toivotaan kuitenkin olevan alkuraskauden oireita :grin

WomanLog on kyllä hyvä. Käytän sitä ja Flo-sovellusta. Tykkään molemmista, mutta WomanLogissa on ehdottomasti paremmat ja suurempi määrä kaikenmaailman mahdollisia oireita! :)

Voisinpa liittyä tännekin.

Minä olen 26v ja mies on 33v :)

Meillä historia sellainen että ennen esikoista oli 3 Km ja sitten oli kaksosraskaus mutta toinen tipahti kesken kyydistä. Toinen ihanainen oli tiukasti kiinni ja 25.12. 13 36 tunnin aherruksen jälkeen meidän joulupoika saapui masun ulkopuolelle. Synnytys aiheutti melkoista tuhoa, mutta kuitenkin haluttiin sisaruksia ja sellanen parin vuoden ikäero olis ollu toivottu, Ehkäisyä ei otettu käyttöön ollenkaan mutta varsinaisesti yritys alkoi 7/14. No ei tullut pientä ikäeroa kun toista ei vieläkään kuulu.
Nyt on yritystä takana 3v 2kk. Kesällä käytiin polilla, miehellä kaikki ok. Mulla oli kortisoli koholla, lisäksi liian paksu limakalvo ja ylipainoa liikaa. Eli nyt pitäisi saada painoa pois ja toivoa että lääkkeistä on apua. Esikoisen aikaankin oli kyllä jo ylipainoa ja silti tärppäsi ns helpolla, joten jotenkin en usko että tämä tilanne johtuisi pelkästään painosta. Ja no liian paksuun limakalvoon ei kyllä pysty alkio kiinnittymään hyvin, eli se myös vaikuttaa asiaan.

Menkat tekevät juuri loppuaan, onneksi! Olipa rajut kipuineen, ja vuotoineen, myös tuli tooosi isoja hyytymiä, pienen kämmenen kokoisia ja myös niitä normaaleja pienempiä paljon, mistähä se voisi johtua? Ei ole ennen ollut tollaista kun keskenmenoissa ja nyt ei ainakaan testissä näkynyt että olisi raskaus alkanut.

Muokattu viimeksi:
Mun pitää kans ladata toi app :D!

Mulla ei kyllä vieläkään niitä ekoja menkkoja ole tullut.. Koitan nyt vähentää imettämistä ja lopetan sitten kohtapuolin..jos ne sitten vihdoin alkais..
Nyt pari viikkoa on alavatsaa vihlonut paljon, edelleen siis. Tuntuu vaan ärsyttävältä kun ei mitään tapahdu, ei menkat ala eikä ovistakaan varmasti ole..
Varmuuden vuoksi joka toinen päivä peitto heiluu silti :D

Mulla on kp 22 ja oletettavasti dpo 6. Tänään aamulla tuli äkillinen alavatsavihlaisu, ja toivoisin kovasti että olisi ollut kiinnittymisoiretta. Muuten on kyllä jotenkin sellainen olo, että ei vielä tästä kierrosta natsannut. Ensi viikon lopulla pitäisi alkaa menkat. Varmaan alkuviikosta jo toiveikkaana pissin raskaustestiin. :)

Tervehdys kaikille! Laitan esittelyni myös tänne ketjuun, kun parhaiten vastaa tätä omaa tilannetta:rolleyes:

Jospa minäkin uskaltaisin siis liittyä joukkoon pelkän seurailun sijasta:happy: Meillä haaveissa toinen lapsi, esikoinen syntynyt 02/16. Ennen esikoisen saamista oli kunnon vauvakuume, mutta nyt se on loistanut poissaolollaan. Tässä on ollut kaikennäköistä, mikä on varmasti vaikuttanut asiaan.

Viime kuussa jätettiin ehkäisy pois, ja päätettiin ettei ajatella asiaa sen kummemmin. Olin heti 5 päivää myöhässä. Oireita oli lukuisia, muun muassa väsymystä, menkkajomotusta, vilunväreitä ja vessassa juoksemista - samalla tavalla kuin viime kerralla raskaaksi tullessani. En uskonut olevani raskaana, niin kuin en sitten ollutkaan. Omituista vaan, kun kierto on ollut päiväntarkka tuota viimeistä lukuunottamatta heti siitä lähtien kun menkat alkoivat 3kk synnytyksen jälkeen.. No, uutta matoa koukkuun vaan!

Tsemppiä kaikille yritykseen:happy:

Täällä tämmöinen yllätys :)

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1504800573.070219.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1504800573.070219.jpg
    87.1 KB · Katsottu: 306
Onnea Mariina! :)

Muoks: ohops nimimerkki väärin, eli onnea Maarina! :grin

Onko täällä 2018 naimisiin meneviä, jotka haaveilee ( tai on tulossa ) pikkukakkosta samalle vuodelle? :P

Meillä häät 18.8.18 <3

Yk jotain lähemmäs parikymmentä.. :D

Takaisin