Kiva ohjevinkkejä täällä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milläköhän langalla voisin korvata Novita Cotton feelin, joka on poistunut valikoimista? Löysin ihanan unipupun ohjeen. En ole kovin kokenut virkkaaja. Olen enemmänkin neulonut. Haluaisin kuitenkin koittaa tehdä tuota pupuaLinkki ohjeeseen tässä: https://novita.com/patterns/kaino-v...aBtqS71IwbDzqGIp3yVZ1j3oLbzxmOK4Vr0N15ZRwFlWY
Mä sanoisin että joku dropsin puuvillalangoista varmasti ajaa asiansa. Safran, paris, muskat, mitä näitä nyt on. Pitäis saada sellainen näppituntuma niihin että tietäisi tarkemmin suositella jotain, kun itse en juurikaan puuvillalankaa ole käyttänyt.Nopea lisäys, tuo muskat on myös DK-vahvuinen lanka eli jos ominaisuudet muuten sopii niin se voisi olla kai vaihtoehto?
Pupun pää valmis!Oon aika ylpeä tästä, koska en oo pahemmin virkannut. YouTube on kyllä pelastus! Sitten vielä vartalo ja silmien, nenän ja suun kirjominen. En vaan oikein älyä, miten ne kirjonnat päätellään
View attachment 157419
View attachment 157424View attachment 157425
Mä aloitin eilen tällaisen peiton neulomisen.. 4cm valmiina ja 82cm edessäTaapero ei arvosta yhtään mun uutta harrastusta
![]()
Joku tämmönen minkä ohi en päässyt kaupassa värin takia.. ominaisuuksista en tiedä mitään, mut on ainakin mukavan pehmeää.Oi tääkin on ihana! Mikä lanka sulla on?Itse väkerrän edelleen sitä virkattua peittoa ja mietiskelen minkä kokoisen teen, kun vastasyntyneelle riittää pienempi mutta olishan se kiva jos taapero voisi edelleen ottaa saman viltin päikkäreille yms.
Ei kyllä oo enempää lankaa samoissa sävyissä, et tokihan vois tehdä toisen isomman peiton neulomalla.
Kiitti!Tää on aivan ihana! En osaa antaa vinkkejä silmiin ynnämuihin, mun virkkausosaaminen taipuu tasan neliöihin. Tai muuta en ole ehtinyt ajatuksen kanssa kokeilla, tää ois kyllä ihana tehdä tulevalle vauvalle myös.![]()
Joku tämmönen minkä ohi en päässyt kaupassa värin takia.. ominaisuuksista en tiedä mitään, mut on ainakin mukavan pehmeää.![]()
Kiitti!Minäkään en oo aiemmin virkannut muuta, kun isoäidin neliöitä
eli ei muuta kun kokeilemaan
vaikeinta oli tehä aloitus, kun tossa ohjeessa se on vähän epäselvästi kerrottu. Googlaamalla selvis, että se on "taikarengas". Aika monta kertaa piti harjoitella YouTuben avulla, että aloitus onnistu
ja noiden korvien teko oli aikamoista nyhräämistä!