Käsityönurkka

Saapa nähdä tuleeko tehtyä mitään, lapsen toinen isovanhempi osaa tehdä niin häneltä voisi pyytää.

Olisin halunnut viime talvena tehdä sellaisen sophie huivin mutta en saanut siihenkään aikaiseksi haettua tarpeita.

Aloin tekemään keltaisia sukkia, mutta tuleekin niin isot että sopivat yksivuotiaalle 🤣
Mä tein esikoiselle pipon ja tumput. Pipo sopii nyt, juurikin 1-vuotiaana 🤣🤣

Kakkoselle aloin tehdä virkattu isoa unilelua. Sain pään valmiiksi. Pakko varmaan heittää se menemään. Mutta tälle etsin varmaan jonkun toisen eläimen virkattavaksi.

Oon tällanen kausineuloja, ja kunhan syksyn pimeys ja koleus taas laskeutuu niin alkaa puikot viuhumaan. ”Junasukat” on muuten tosi hyvä malli pikkuisille, pysyy hyvin jalassa ja on helppo neuloa aloittelijankin, oon tehnyt niitä monille lahjaksi. Nimi tulee tarinasta sukkien takana, googlaamalla löytyy helposti, ja monille onkin varmaan jo entuudestaan tuttu ohje. 🙂 Villahaalareita kans mietin 😍

Pitäisi kyllä viimeistään syksyllä aloittaa neuleurakka 😁 veljentytölle tein pari vuotta sitten villatakin ja nyt pitäisi syyskuulle tehdä seuraavalle veljen lapselle jotakin, ja sit tietty talvivauva tarvitsee kaikenlaista. 🤭 kesällä kyllä ei kutominen yleensä innosta.

Mä aika vähän mitään käsitöitä teen, mutta pipon neulon ainakin. Lapsetkin jo tilasi ens talvelle pipot niin kai teen sitten koko sakille 😄

Minä kanssa innostun syksyn pimetessä neulomisesta ja välillä menee kuukausia, etten neulo mitään. Varmasti ainakin myssyn, tumput ja sukat aion tehdä pienelle. Samanlaisen setin tein veljen vauvalle muutama vuosi sitten❤️

Takaisin