Mitä käsitöitä ihmiset ovat suunnitelleet/tekemässä pienelle? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, sukkia muuten mullakin on suunnitelmissa tehdäMä en oo muutamaan vuoteen neulonut, mutta nyt tän myötä taas kiinnostus on vähän herännyt. Katselin jo petite knitin sivuilta ohjeita myssyihin ja haalareihin.Peittoa oon myös miettinyt ja sukkia.
Suunnittelin sääpeiton tekemistä tilkkutyönä silleen, että aloitan sen tekemisen vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Nyt vähän kipuilen sen kanssa, ettähaluanko tehdä kokonaan oman pinterest-käyttäjän vauvajuttuja varten, kun haluaisin ehkä pitää sen ihan erikseen harrastuksille tarkkaan luodusta feedistä 
Minä verryttelin virkkausta tuubivideoilla, kun piti opettaa lapselle sitä. Muistan kyllä virkanneeni koulussa, mutta siitä on aikaa.Mä en osaa neuloa. Enkä virkata.
Mutta nyt on vahva ajatus että jos mä vaikka ihan pienen pienet sukat tekisin.
Eli ajattelin opetella
Tai semmosen norsu vaunulelun
Voi olla että jää ajatukseksi. Ihailen kaikkia ketkä osaa ja on intoa tehdä![]()
Nykyään on netissä niin loistavia opetus videoita että eikun vaan kokeilemaan uudelleen!Tässä lukiessa tulee vähän himo kokeilla miten neulominen sujuisi. Joskus vuosia sit heitin kaikki langat ja puikot lahjoitukseen, kun olin kutonut samaa patalappua yli puoli vuotta..![]()