Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä tein esikoiselle pipon ja tumput. Pipo sopii nyt, juurikin 1-vuotiaanaAloin tekemään keltaisia sukkia, mutta tuleekin niin isot että sopivat yksivuotiaalle![]()
Sama vika täällä.siksak peitto varmaan ainakin pakko tehdähalu olis tehdä vaikka mitä, mutta osaaminen ja kärsivällisyys puuttuu
![]()
Siksak peitto on mun mielestä ainakin suht helppoViltin voisin ehkä neuloa vauvalle, täytyy etsiä joku sopivan yksinkertainen ohje.![]()
Kiitos vinkistä! Ehkä sitä syksyn tullen innostuu neulomaan.siksak peitto varmaan ainakin pakko tehdähalu olis tehdä vaikka mitä, mutta osaaminen ja kärsivällisyys puuttuu
![]()

Olen tosi ahkera neuloja, mutta vielä en ole uskaltanut neuloa tulokkaalle mitään. Mielessä on kyllä Petiteknitin ihana Teddy Sweater, joka on siis simppeli raglanpaita johon on päälle ommeltu nallen naama
Sen sijaan vauvan peittoa olen virkannut superwash merino -langasta! Näin joskus varmaan pari vuotta sitten jossain julkisessa liikennevälineessä istuessani ihanan virkatun auringonkukkateemaisen isoäidinneliöpeiton, ja se jäi mieleen kummittelemaan. Osaan hädin tuskin virkata, mutta onneksi netistä löytyi tällainen tosi helppo ilmainen ohje. Tämän näköisiä neliöitä siitä on tullut:View attachment 156779