Käsitöitä vauvalle

Myös Ravelryllä on paljon ohjeita, jonkun verran myös suomeksi. Sitä kautta löytyy myös Drops Designin (garnstudio) ohjeet.

Mä ostin viikonloppuna pari kerää vauvalankaa, mut hitto kun miehen villasukat on edelleen kesken, niin "en saa" vielä aloittaa uutta projektia! Pitää urakoida ne tänään valmiiks :-)

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app
 
mä ootan et pääsen hakeen langat itelle että pääsee neuloon taas ja inshaAllah ylihuomen postiin hakeen paketti jonka kaveri lähetti :)
 
Ostin Novita Wool -lankaa, josta meinasin sukat tehdä aluksi. Syksymmällä voisi sitten tehdä villahaalarin tai takin + housut. Tähän mennessä oon tehnyt lähinnä sukkia, lapasia ym. helpompaa, mut eiköhän muukin hyvän ohjeen kanssa suju. :smiley-bounce012
 
Mä aloin tekemään tällaista ohjetta: http://www.garnstudio.com/lang/fi/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=31&lang=fi
Settiin kuuluu villapaita, myssy ja sukat. Aloitin villapaidasta.

Ostin viime viikonloppuna vauvalankaa, sellaista missä on sateenkaaren värit pastellisävyissä. Ajattelin, että se ainakin sopii sekä tytölle, että pojalle. Tosin huomasin vasta kotona, että en ollut tajunnut innoissani katsoa mitä materiaalia lanka on ja se olikin täyttä akryyliä. No, mä teen siitä newborn-kokoisen, joten eipä sitä varmaan montaa kuukautta ehdi käyttää. :)
 
Onhan siinä se hyvä, ettei ainakaan kutita. Ja voi pestä koneessa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä olen ajatekkut ostaa käytetyn pinnasängyn ja hioa sen ja maalata kirkkaan oranssin väriseksi
 
hohhoijaa jos ultras kaik hyvin ni tällä mammalla ohjelmistos pinniksen ja huonekalujen rakentaminen ja verhoilu vaatteiden lisäks inshaAllah.
 
Takaisin
Top