Käsitöitä vauvalle

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä tykkään neuloa, mutta en ole siinä mitenkään erityisen taitava. Ja kaiken pitää tulla ripeästi valmiiksi, eli aika perusmalleja tulee tehtyä.
Haluaisin ommella, ja mulla on kyllä ompelukonekin, mutta edellisestä ompelukerrasta on niin kauan, että epäilen saanko lankoja laitettua oikein. :p
Saa nähdä jos tästä vielä innostun kokeilemaan!

Täällä villahallariin on lahkeet valmiiksi jo kudottu.

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app

21-1.jpg
Tällainen on ihan pakko tehdä!

Haha, onpa hauska! Mulla taitaa rajoittua nää käsityöt taitojen ja kärsivällisyyden puutteen vuoks joihinkin pipoihin, tumppuihin ja muuhun suht helppoon ja yksinkertaiseen :) Olis tosi hauska kyllä virkata pehmoleluja! :)

Onpas söpö villatakki. Minulla viimeistelyä vaille villahaalarin teko :)

Meillä ilmestyi pienet junasukat ja kypärämyssy lähes heti plussan jälkeen ja tekeillä on kietaisujakku. Siitä vain loppui lanka kesken, joten odottelee sitä, että minulla on vähän aikaa. Villat on käsitelty jo valmiiksi, mutta pitäisi ehtiä kehräämään ne vielä langaksi asti. Ihanaa alpakkaa ja pehmeääkin pehmeämpää kainuunharmasta.. Joskus itseäkin ärsyttää, kun pitää olla joissain asioissa niin perusteellinen.

kiitos fanny :)

elaffy eli sulla kävi sama ku mulla housujen kans eli lanka loppu kesken, nyt ootan et pääsen joku päivä käymää ostaas lankoja ku tartten tummansinistä ja sit haluan luonnonvalkosta ja sitä väriä tulee isompi määrä inshaAllah :)

Mä olen aika onneton neulomaan, mutta kyllä sentään pipojen ja muiden yksinkertaisten juttujen teko onnistuu. Mä vähän luulen että tulevat mummot pistää puikot heilumaan siihen malliin että ei paljon minun tarvi. :D Ajattelin kyllä että voisin neuloa tai virkata pikkuiselle peiton..

Tänään tuli masuasukille valmiiksi villahaalari. :) kuvan voisin laittaa mutta pihelimella ei näytä onnistuvan :s. Onko kellään hyvää ohjetta virkaten tai kutomalla pikkuselle torkkupeittoon?

Onko jossain ohjeita "neulomisen alkeet"?XD Hirveesti tekis mieli neuloa tai ommella jotain mutta nyt kärsitään peruskoulussa lintsatuista käsityötunneista :(
Ei mitään hajua miten neulotaan, auttakaa :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

redcat garnstudiolla on iha perusohjeita ja ohjevideoita miten silmukoiden luomisesta lähtien. :) www.garnstudio.com ja siellä voit valita kieleksi suomen.

fanny garnstudiolta löytyy myös virkkausohjeita ja peittojen ohjeita, siel on vauvoille oma osio oikein :)

googlesta löytää kans ku hakee sieltä ni löytyy novita, kaspakka vai mikä se olikaa jne. paljon eri sivustoja.

eipä kestä redcat neulonta muuten on aika rentouttavaa ja sit ku saa neulottua jotai valmiiks ni tosi palkitsevaa myös. minä ootan edellee että pääsis hankkii lankaa lisää että pääsee neuloon ku yhet housut on kesken, kiitoksena kaverille lupasin neuloa villapuvun ja makuupussin :)

Redcat, virkkaaminen on vielä helpompaa kuin neulominen :) esim. Isoäidin neliöistä saa tosi nätin peiton!

Gatusa. Tuolta garnstudiolta otinkin myös tuon haalarin ohjeen.

Takaisin