Käsitöitä ja itsetehtyä vauvoille

Mä nyt päätin (ehkä tarkoitit just tätä) et kun langanvaihtokohta on se toinen reuna ja toinen reuna on sit puolessa välissä et teen leuan päättelyt puolessa välissä näitä reunoja ja langanvaihtokohta pysyy paikallaan :D
 
Bläh, tein tuon kolmannen myssyn ohuemmalla langalla, mut yhtä iso siitä tuli kuin ekastakin. :rolleyes:
Notta back to plan A ja tehdään pikkumyssy mukaillulla ohjeella.
Nyt on neljä kerää vaaleaa merinovillaa, neljä pipoa siis tulossa. :grin Saa antaa rakkaille kanssaodottajille samis-myssyt.♡
 
- - -
Mallitilkkua suosittelen, vaikka itse en niitä käytäkään. :D
Elaffyn suhtautuminen kutomiseen tuntuu kyllä ihan tältä meikäläisen meiningiltä :hilarious: Lähes kaikkia ohjeita pitää muokata, mahdollisimman vähän saumoja ja loppujen lopuksi en luota edes mallitilkkuun, vaan mieluummin sitten vaikka puran ja teen uudestaan.
 
Epp8, minä luottaisin kyllä mallitilkkuun, mutta kun on niin laiska, että ei jaksa niitä ikinä tehdä. :D

Tuo purkaminen on kyllä tutun kuuloista.. :)
 
Mäkin niitä tilkkuja harvoin teen, mutta vaikka tekisinkin, niin pidän sitä enemmänkin vain suuntaa antavana :grin
 
Ei helkkari, mä nauran täällä itseäni vedet silmissä :'D nuo reunat joissa päätellään onkin tuossa leuan ympärillä olevia silmukoita?!?! Ja mä olin päättelemässä kolmesta eri kohdasta :DD taas asia minkä tajuaa kun on kohdalla ;D
 
ImageUploadedByVau Foorumi1425626133.632317.jpg

Siinä se on, ei kauaa nokka tuhissu tämmöiseltä amatööriltäkään :wink

Eihän tuo niin hyvältä näytä, kaulus näyttää tästä kuvakulmasta epätasaiselta, mut on se tasainen.

Mitäs sitten... :D
 
Kiitos :) niitä junasukkia ajattelin kans kokeilla. Mummi on jo yhdet valkoiset tehnyt lapsenlapselleen, mut että sais sit vaaleanpunaiset myös :)
 
Millaset ne junasukat olikaan? Onks ne ne missä on joustoresori nilkoissa ja lähellä polvitaivetta?
 
Ootte te kyllä taitavia, alkaa ihan harmittaa ettei oo koskaan tullu opeteltua tota hommaa:)
 
Mä suunnittelin kans junasukkia mut ajattelin kokeilla josko tekis useammasta väristä kun noita jämälankoja on kertynyt kaappiin :)
 
Takaisin
Top