Meitsi täyttää ylihuomenna 30! Aapuva! Mä kyllä aina halusin tehdä lapset alle 30 veenä, että ihan jees kun on edes raskautunut ennen synttäreitä
Mies täyttää sitten 12 päivän päästä 40v.. Miehellä on 12 vuotias tytär ja meillä on yhteisenä poika lokakuulta -13.
Meillä on tarkkaa hommaa tää lasten teko, kun esikko sai alkunsa samasta kierrosta.
Mulla oli silloin vipat kuukautiset jouluaattona ja niin alkoi nytkin vipat kuukautiset jouluaattona. Et jos siitä lasketaan, niin la olis täsmälleen sama. Mulla on nyt tiedossa tarkka hedelmöittymispäivä, niin tulee muutaman päivän heitto. Jatkossa tarkentuu..
Harrastellaan metsästystä ja koiria on kotona 5. Miehellä on sitten vielä kaverinsa kanssa puoliksi omistuksessa yksi koira, mutta se ei asu meillä.
Ostin myös kesällä -12 moottoripyörän ja sillä ajelutkin on jäänyt ihan tykkänään näiden mahankasvatusten takia. Jospa vielä joskus senkin selkään pääsis?
Ekassa raskaudessa mulla oli vaivana si-nivelen virheasento ja jouduin jo viikolta 16 jäädä sairauslomalle. Olin lähes koko loppuraskauden tekemättä mitään, kun selkä oli niin kipeä.
Hyvä, kun sohvalta pääsin ylös. Nyt olis tarkoituksena kaverin kanssa kattoa mulle jotkut liikkeet ja harjoitukset, millä pysyisin edes jonkinlaisessa toimintakunnossa.
Kaveri on personal trainer.. Oon esikon kans kotona hoitovapaalla ja haluaisin mennä kesällä hetkeksi töihin, kun on tosi tiukkaa rahallisesti, kun oon kotona. Ei tarttis tulla selkä yhtä pahasti kipeeksi.. Mulla on vakipaikka lihatalossa tuotannossa. 2009 kävin ammattikoulussa laborantin perustutkinnon ja tarkoitus olis sille alalle työllistyä, kun saa nämä lapsihommat tästä alta pois. Mutta se on jossain hamassa tulevaisuudessa, ehkä 2018?
Nii ja esikon aikaan mulla oli elimistön suolojen kanssa ongelmia kanssa. Pyörryin töissä viikolla 12 pukuhuonekäytävälle ja labroissa mulla oli natriumtasot matalat. Sain sitte vetää huolella vishyä ja salmiakkia loppuraskauden, eikä ollu verenpaineessa vikoja
Mä oon aina halunnut tytön ja pojan. Tytölle on nimi ollut valmiina jo 15-vuotta. Joten tietty nyt olis sitten se tyttö
toiveena. Poikakin käy tietty
mutta sitten tarttee tehdä vielä kolmas lapsi ja siinä onkin sitten urakka saada mies olemaan mun kans samaa mieltä
Mä oon itse ainut lapsi ja nyt aikuisena on korostunut se sisaruksen kaipuu. Varsinkin, kun porukat muutti 400 km päähän meistä ja en halua pojalle sitä yksinäisyyden tunnetta mikä mulla välillä on. Asutaan Etelä-Pohjanmaalla ja olen itse kotoisin Oulusta. Nyt porukoiden muutettua takas kotiin, ei mulla ole täällä sukulaisia ollenkaan. Onneksi anoppi ja appiukko on maailman parhaat ja olen sieltä varannut sohvapaikan jos tulee kotona riitaa
Meillä on kaveripiirissä hirveesti pieniä vauvoja, taaperoita ja raskaana olevia, että leikkikaveria piisaa..
Tällä hetkellä mulla on ollu nyt neljä päivää jatkuva päänsärky. Lauantaina kävin päivystyksessä, mutta ei ne oikein osannut tehdä mitään. Käskivät vaan seurata. Tänään otin yhteyttä omaan työterveyslääkäriin ja poskiontelotulehdushan sieltä löytyi. Antibioottikuurin sain ja toivotaan, että päänsärky häviää pian. Koko otsaa vihloo 24/7 ja vielä siihen oksetusällötys päälle
ja vilkas 1v4kk, niin avot. Johan on kivaa
Tulipas pitkä stoori, mutta tutustua halusitte, niin siinä on