Juttuja turhamaisuudesta

Huh miten lihava olo oli tänään vaatekaupoissa, ihan vaan riitti kun katsoi näyteikkunasta itseensä! Yläosa on pysyny koossa xs-s, mutta alaosan 36 onkin sitten jo heittänyt ainakin kopn ylöspäin! Ei oo yhtään sopisuhtaisen näköistä.. Näytin hameessa ihan ylioainoiselta ballerinalta tai tonnikeijulta :D vähän otti itsetunnon päälle.. Mutta lopulta tajusin, että koko homma on omassa päässä, kukaan muu ei edes taida huomata, kuin minä itse. Tulisi se vauva-masu, niin helpottaa. En kyllä olisi uskonut itseäni näin turhamaisensi. Kyse on kuitenkin kauan yritetystä raskaudesta!
 
Mä oon kans hoitanut ne "turhamaisuudet" ite, mitkä oon pystynyt ja loput oon jättänyt tekemättä ihan loppuraskaudesta. Esim alapään ajelu on jossain vaiheessa jääny, koska sinne ei vaan enää nähny. Ja synnytyksen tiimellyksessä ei ekana oo kyl mielessä omat karvoitukset tai varpaankynsien väritys, sen voin luvata! :wink
 
Mulla jostai syystä näin raskausajan alettua on ihokarvojen sokerointi sattunut ihan sairaan paljon enemmän kuin tavallisesti, liekö syynä kun iho on niin herkällä. Mut eipähän tarvii murehtia sheivaamisesta. Poikaystävä on ihanasti hoitanut aina mun kynsien lakkaukset, se on siinä parempi ku minä :D Tästä on siis ilmeisen hyvää hyötyä raskauden loppuvaihetta ajatellen...

Kiva kuulla, että mä en oo ainoa joka ei enää mahdu farkkuihinsa. Olin tänää kaupungilla käymässä ja ihan oikeasti oli pakko pitää farkkuja auki vetoketjua myöten ja peittää avonainen sepalus pitkällä topilla, ei nimittäin enää meinaa mennä kiinni :/ Onneksi voi laittaa tuon lihomisen tällä kertaa raskauden piikkiin :D Mutta pakon edessä jouduin jo nyt tilaileen erilaisia äitiyshousuja, löysin Huutonetistä edullisesti Mamaliciousin housuja. Jännää nähdä, että voiko niitä jo nyt käyttää ku ei toi vatsa kuitenkaa niin iso oo, mutta kai niitä saa sit nyöreillä säädettyä.

On tosi hassua kun oma keho muuttuu niin paljon ja kovaa vauhtia.
 
Mä käytön ihon kuiviin kohtiin ja raskausarpiin Iherbistä (jenkki-firma) tilaamaani Cocoa butteria, ihan huippu tuote ja tuubin hinta alle 2e. Nyt tosin kesällä eivät shippaa sitä mutta syksyllä. Tilaan sieltä myös raskausajan vitamiineja, tulee halvemmaksi kuin jos ostaisi Suomesta:)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä kävin mammalomalla kerran jalkahoidossa, jossa laitettii sit kynnetkin. Oli ihan täydellistä hemmottelua väsyneille jaloille kun oli viimesillään paksuna! Sääret sain ajeltua ite aika viimeseen asti, lapsiveden menon jälkeen huusin vielä miehen höylän varteen kun ajattelin että minähän en karvasilla jaloilla synnytä! Mies hoiti alapään ajelun, annoin vapaat kädet että haluaako vain vähän siistiä vai mitä, mutta tunnollisesti viikoittain oltiin siloisia! :D

Tytön syntymän jälkeistä ekaa suihkua oli avustamassa bestis ja sisko (mun sektiohaavan takia oli hankalaa kumartua tms), besta ajeli sääret ja suihkun jälkeen sisko leikkas ja lakkas varpaankynnet. :Heartred
 
Takaisin
Top