Joululahjan odottajat

Täällä mennään rv7 ja LA11.12. Viime sunnuntaina tuli vessa reissulla vain pyyhkiessä haaleeta verta. Säikähdin kamalasti. Käytiin tänään mehiläisessä varhaisultrassa, siellä sykki sydän :Heartred Vuodolle ei löytynyt syytä. Maanantaina olisi ensimmäinen neuvola. Nyt parina päivänä aamusta sinne kahteentoista asti "krapula" olo. Väsymystä ja nännit olleet koko ajan arat. Aivan eri oireet, kun esikoisessa.
 
Täällä mennään rv7 ja LA11.12. Viime sunnuntaina tuli vessa reissulla vain pyyhkiessä haaleeta verta. Säikähdin kamalasti. Käytiin tänään mehiläisessä varhaisultrassa, siellä sykki sydän :Heartred Vuodolle ei löytynyt syytä. Maanantaina olisi ensimmäinen neuvola. Nyt parina päivänä aamusta sinne kahteentoista asti "krapula" olo. Väsymystä ja nännit olleet koko ajan arat. Aivan eri oireet, kun esikoisessa.
 
Ei kirjoitella tähän ketjuun! Annetaan tippua, kirjoitellaan yleisiä ketjuun "Joululahja tulossa"
 
Heips! Sain eilen tietää olevani VIHDOINKIN uudelleen raskaana. :Heartred Tein varmuudenvuoksi 2 testiä vielä tänäänkin. ;D

Nyt sitten koitan olla pelkäämättä pahinta ja toivoa parasta!


Onnea vain kaikille muillekkin iloisista uutisista!
 
Heips! Sain eilen tietää olevani VIHDOINKIN uudelleen raskaana. :Heartred Tein varmuudenvuoksi 2 testiä vielä tänäänkin. ;D

Nyt sitten koitan olla pelkäämättä pahinta ja toivoa parasta!


Onnea vain kaikille muillekkin iloisista uutisista!
 
Täällä mukaan ilmoittautuu myös joululahjan odottaja, plussasin 10.4 ja nyt viikkoja 7+6, ensimmäinen neuvola oli tänään jossa rupateltiin yli puolitoista tuntia synnytyspelosta ja toiveissa olevasta polikliinisestä synnytyksestä:) laskettu aika 17.12.13. Esikoinen nyt 10kk joten jännät paikat edessä!:) aamuisin olo mitä kauhein ja suurin herkkuni kahvi ei edes väkisin mene alas enään. Kirjoittelinkin tuota blogia esikoista odottaessa ja se olisi nytkin tarkoitus. Hauskaa odotusta:)
 
Heips!
Mä ilmottaudun kanssa. Eli toista lasta odotellaan LA toistaiseksi 14.12, ultra 31.05.
Mulla ei toiminu toi facebook linkki. onko se ryhmä vielä olemassa?
 
Heips!
Mä ilmottaudun kanssa. Eli toista lasta odotellaan LA toistaiseksi 14.12, ultra 31.05.
Mulla ei toiminu toi facebook linkki. onko se ryhmä vielä olemassa?
 
Takaisin
Top