Joululahjan odottajat

marzi

Näppärä viestien naputtelija
Aloitin uuden ketjun joululahjan odottajille , kun näköjään vanha ketju on hävinnyt uudistuksen myötä! Vai olenko väärässä koska en sitä löydä?
 
En minäkään löydä, muissa laskettuaika 2013 on vissiin vanhat ketjut jääneet, tai osittain myös nähtävästi puuttui joiltakin kuukausilta kaikki ketjut :dontknow
 
Heips, juu vanhat ketjut nähtävästi hävinneet, no mukana ollaan. Jatketaan ahkeraa keskustelua:)
Täällä menossa 5+4 ja olo mitä hirvein. Varhaisultraan menossa 22.4.13. La 9.12. Katotaan miten käy edellinen raskaus meni kesken 11/11 ja siksi hiukan varpailla ollaan.
 
Hieman olin ihmeissäni eilen kun tosiaan koko ketju hävenny... Ja profiili näemmä kans...vai miksköhän oon vierailija..

Muoks. Kävin ilmottamassa ylläpidolle et mein ketju on hävenny. Ilmeisesti monen muunkin ketju on hävinny.
 
Mä ehdin just kirjoittaa edelliseen ennenkuin kaikki muuttui :D

Täällä siis nyt rv5+2 mun laskujen mukaan. Esikoinen on 1v3kk.
Ensimmäisessä raskaudessa varmin alkuaikojen merkki oli järkyttävän kipeät tissit, nyt ne ei ole puhuneet mitään :D Vähän kuvottaa ja välillä juilii alavatsassa. Eka neuvola on toukokuun alussa.
 
on taitanu meidän keskustelut kadota. eilen kävin etsiskelemässä mutta eipäs näkynyt. niin täällä mennään nyt 5+3. ensimmäinen ultra on 22.4. oireina on vain kauheeeeeeen kipeet rinnat ja kuukautismaisia kipuja aina silloin tällöin. pahaa oloa ei niinkään ole. ehkä välillä vain hieman etoo.
Mamunen ja ammy laitoin teille viestiä facebookissa, jos löysin oikeat ihmiset :D
 
Mulla ei taida tuo laskuri toimia??? Monta kertaa yrittänyt sitä laittaa ja mulla näyttää vaan sen koodin...
 
Miekin ilmottaudun uudelleen mukaan, täällä siis laskettuaika 5.12. ja viikkoja tänään kasassa 6+1.
Ja siis esikoista odottelen...
 
Onpas hassusti kadonnu edellinen ketju. :/ Täällä on ollut suht oireetonta. Ainakin jos vertaa edelliseen raskauteen. Rinnat ovat hiukan arat ja vatsassa on paineen tunnetta. Ajottain saattaa olla hieman etova olo. Varsinkin jos edellisestä syömisestä on aikaa. Suolainen tahtoo maistua paremmin kuin makea, mikä on hieman outoa sillä yleensä olen aikamoinen sokerihiiri. :D Hieman reilu viiikko pitäis vielä jaksaa odottaa ensimmäistä neuvolaa, joka olisi 22.4 ja viikkoja silloin 8+1. Jokohan ne kokeilisivat kuunnella sydänääniä silloin. :) Katsoin aikaisempaa neuvolakorttia ja silloin olen käynyt ensimmäisen kerran neuvolassa (vasta) 10+2. Silloin saatiin sydänäänet jo kuuluviin. :Heartred. Varhaisultraan ei olla menossa ollenkaan.

Mukavaa viikonloppua kaikkille! :)
 
Kylläpäs on hermoja raastavaa kun ei missää nää että näkyykö toi ryhmään liittyminen mun facebook-kavereille :D

Edit. Voikohan tuohon ryhmään liittyä jos se on salainen? Tietääkö joku?
 
laitoin että ryhmä on salainen ja vain ryhmän jäsenet voivat nähdä ryhmän. eli jos joku haluaa siihen niin laittaa viestiä tänne ja nimensä niin voin facebbokin kautta hakea ihmisen ja pyytää kaveriksi. näin lisään porukkaa sinne niin kukaan ei ole tietoinen :D
 
Hei!

Tänne minäkin taidan kuulua. :) Olen käynyt lukemassa teidän keskusteluja ja nyt ajattelin askaltautua mukaan. Olen foorumilla ihan uusi eli älkää välittäkö jos teen jotain tyhmyyksiä. Kaikki toiminnot tulee kai pikku hiljaa tutuiksi. :)

Omien laskelmien mukaan laskettu aika olisi 13.12, meille toinen lapsi. Jos kaikki vain menee niin kuin pitää. Tuntuu melkein että on liikaa toivottua että kaikki menisi hyvin tälläkin kertaa.

Meille raskaus tuli melko yllätyksenä, vaikka tiedostimme että pienen pieni riski/mahdollisuus oli olemassa. Sisaruksesta ollaan keskusteltu mutta päätettiin että vasta kesällä alamme yrittää kun tän kevään/alkukesän aikana on yhtä sun toista mihin raskaus ei sovi. Noh, toisin kävi ja nyt eletään sen mukaan. :)
 
4 vuotta ja 1 kuukausi pettymyksiä toistensa perään. Tänään testissä 2 viivaa. Menkkakierto sekasin, eli la:sta ei varmuutta (arvaan itse, että joulukuun puolen välin jälkeen olis)i. Nega tässä kierrossa helmikuussa. Nyt oli tissit niin kipeät ja navan alle alkoi kasvaa mustia karvoja. Olo ihan hämmentynyt ja outo. Kun on toivonut pitkään ja saanut jo tuomion tynkää ettei luomuna saa, niin onhan tämä ihanaa!!
 
Hei, minä taisin ilmoittautua jo siihen vanhaankin ketjuun mukaan, mutta toistetaanpa nyt. Eli 25 vuotias olen ja esikoista odotellaan :). Olen laskenut eri laskureilla raskauden keston ja la:n ja kaikissa niissä on +-2 päivää eroa toisistaan. No mutta raskaus nyt noin 4+4 ja la on 14-16.12 :). Neuvolaa en ole vielä varannut.
 
Jos minäkin sitten ilmottautuisin uudelleen - eli täällä ensimmäinen ihanuus tuloillaan. LA arviolta 11.12. Masuasukki on kolmannen inssin tulosta - IVF-suunnittelukäynti oli jo valmiiksi sovittuna.

Ai niin - varhaisultra ja eka neuvola varattuna huhtikuun lopulle :love2
 
Tänään rv 5+4. Ma lähetettiin terveyskeskuksesta gynegologian päivystykseen kovien kipujen takia. Kivut vaikuttivat lääkärin mielestä kasvukivuilta. Ultrassa näkyi ruskuaispussi kohdun sisällä ja raskaushormoniarvo vastasi viikkoja. Tänään huomasin vessakäynnin yhteydessä aavistuksen veristä vuotoa pyyhkiessä. Sen jälkeen on tiputellut muutaman kerran rusehtavaa vuotoa, mut kuitenkin tosi niukasti. Hirveä huoli ja pelko, jos raskaus meneekin kesken. Ei tässä luultavasti voi kuin odottaa ja onneksi jo ensi pe uusi ultra sairaalassa. Tuon vuodon jälkeen tuntuu oikeastaan hyvälta, kun etoo ja on pahoinvoinia. Ainakin vielä olen raskaana. Toivon turvallista raskausmatkaa jokaiselle meistä.
 
olen ihan uusi täällä :)
Tänään sain tietää olevani raskaana. Aamulla tein haamuplussan kotitestiin ja sit pääsin verikokeeseen puolilta päivin... parin tunnin päästä terkkari soitti että olen raskaana :) ei vaan oikein itse vielä tajua.
En tiedä millä viikolla mennään... jotain 4 ja 6 väliltä. Lopetin juuri pillerit, ja olin varautunut tekemään monta kuukautta negatiivisiä testejä ennen kuin tärppäisi. Menkat ollu aina epäsäännölliset ja pitkiä kiertoja. Mutta kappas kummaa :):)...
Täytin maaliskuussa 22, aviomies on 29 :) ja esikoinen olisi tulossa....
 
Takaisin
Top