Joululahjan odottajat

Aa niin se varmaan vaatiikin rekisteröitymisen. Toi linkki ei toiminut mutta Veikka Koon löysin. Näytti kyllä vähän hassulta profiililta... Ajattelin että kun me kaikki muut ollaan ihan omilla nimillä ja profiileilla siellä niin olisko se vähän hassua jos joku on aliaksella keskustelemassa?
 
Tarkoitukseni ei tosiaan ole siellä enää lymyillä, vaan esittelen toki itseni. En vain halua tätä tilannetta vielä kaikille julkisesti toitottaa (ja tämä foorumi on kaikille julkinen), niin siksi loin aliaksen ihan vain päästäkseni ryhmään.
 
Ehdin tuossa katsoa jo muualta muita ketjuja ja löysin sellaisen, jossa oman paikkakuntani loppuvuoden mammat keskustelevat, niin siirrynkin sinne (eikä ole hernettä nenässä -oikeasti).

Esikoisen kanssa olin kuukausiketjussa, josta sitten eriytyi paikkakuntaketju ja heidän kanssaan tapasimme livenä erityisesti ensimmäisen vauvavuoden aikana ja osan kanssa vieläkin, mikä oli oikein mukavaa. Silloin kirjautuminen onnistui niin, että ketjun luoja antoi oman meiliosoitteensa foorumilla, johon kaikki halukkaat ilmoittautuivat omilla nimillään / sivuillaan. Se mahdollisti suljettuun ryhmään pääsemisen heti omalla nimellä ilman, että se oli kuitenkaan kaikille julkisesti näkyvissä. Ainoastaan ylläpitäjän meilisoite oli julkisesti esillä. Toki sitten itse ryhmässä kaikki tiesivät kuka kukin oli. Moni kun haluaa pitää erityisesti ensimmäiset 3kk raskautensa salassa.

Sama mielessä nytkin (siis paikkakuntaketju mahdollisine tapaamisineen) ja kun en ehdi kuitenkaan useassa ketjussa olla, niin toivotan teille onnea raskauteen ja hyvää odotusta! Tiedä, vaikka joku teistäkin olisi samalta paikkakunnalta ja tapaamme myöhemmin :) !!
 
Eipä tullut mieleen tollainen sähköpostijuttu kun en ole tämmöisiä ryhmäjuttuja ennen tehnyt. Esikoisen facebook-ryhmään liityin kun hän oli puolivuotias niin ei tullut mitkään salailujutut silloin eteen.
Mutta kiva Veikka jos löysit itsellesi sopivamman tuntuisen tavan keskustella tästä :)
Meitä alkaa olla jo ihan mukava ryhmä kasassa facebookissa :)

On: tänään meinasin oikeasti yökätä kun siivoilin eilisia ruuanjätteitä roskiin. Edellisessä raskaudessa mä en voinut aamuisin laittaa mitään, en siis edes jotain paperia roskiin kun meinasin heti oksentaa. Iltapäivällä onnistui kyllä :D
 
Täälläkin yksi odottaja! :) Tällä hetkellä n. rv6, La varmaan siinä 11-14.12 (oma veikkaus).
Meillä entuudesta kohta 2 vuotias poika. Lähes vuoden vaivasi vauvakuume ja nyt tärppäsi. Mulla jäi yhdet menkat välistä,kun tiputin painoa 7kg. Kiertopäivä oli lähes jo 80 päivää, kun plussa pärähti :D.
 
Onkohan Veikka ollut samassa ryhmässä kanssani aikaisemmin, me tehtiin juuri noin :wink Eli ylläpitäjä (minä) annoin täällä anonyymin meiliosoitteen johon jokainen FB-ryhmään haluava sai laittaa sen meiliosoitteen jolla löytyy FB:sta. Sitten lisäsin kaveriksi ja ryhmään minkä jälkeen pois kaverilistalta. Edelleen, lasten ollessa yli 2-vuotiaita, kirjoittelemme aktiivisesti FB-ryhmässä.

Niin, ja tervehdys kaikille! Varovaisesti ilmoittaudun mukaan... Kovin alussa ollaan vielä, vasta 3+6 eli käytännössä ei pitäisi edes positiivista tulosta tulla vielä mutta niin vain eilen nökötti kaksi viivaa tikussa. Rinnat meni 'omituisiksi' niin päätin testata ihan varalta :D Saa nähdä pysyykö pikkukaveri mukana, toivotaan parasta. LA ois laskurin mukaan 27.12.
Meillä on tosiaan 2v 3kk vanha tytöntylleröinen ennestään.
 
Voi sitä toivois itsekin pääsevänsä tänne. :) Onnittelut muille! :) Vahva epäilys on että olen raskaana,mutta testiä kouraan vasta maanantai aamuna,jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Olen niinkin kuumeinen,että mun LA tulisi olemaan 31.12 :D mut katsellaan..katsellaan. Minäpä raportoin tänne sitten :) Tsemppiä teille !
 
rozie Kuinka ajoissa teit raskaustestin,kun näytät olevan viikoilla 3+6? Mun laskujen mukaan olen viikoilla 3+2 ja odotan tosiaan maanantaille sitä testiä tehtäväksi..voiko se näkyä kuinka ajoissa ennen kuukautisten alkua? :eek:
 
Plussa tuli jo 3+4, en tiedä oisko aiemmin ollut kun en kokeillut :D Edellisessä raskaudessa testasin vasta joskus 5 + jotain ja oli ensin haamu. Se haamu on nyt jo iso tyttö :wink
 
Ihan varovaisesti ilmoittaudun mukaan iloiseen joukkoonne. Tänä aamuna sain plussan tikkuun :) Vähän skeptinen olen vielä vaikka oireita on jonkin verran, tissit kipeät ja aamupuurot ei pysy sisällä. Mulla vaan huono kokemus noista kotitesteistä viimekesältä enkä tahdo luottaa niihin enään. Gyne saa sitten torstaina varmistella. LA näillä näkymin jos kaikki hyvin niin olis 10.12 osuu samalle viikolle kun mieheni synttärit :) Toivottavasti saan ryhmässä pysyä eikä tule mitään takapakkia.
 
Oisko se nyt tuo toinen ketju se oikea? Kaikki me uudet kirjoitetaan tänne mutta josko siirryttäisiin tuonne toiseen :)
 
heips! kirjoitin siihen toiseen ketjuun aiemmin ja laitoin viestiä, et haluun mukaan facebook-ryhmään, mutta kun ei ole mitään tapahtunut, niin onkohan koko viesti ees löytänyt lukijoille...:D tässä ois linkki: https://www.facebook.com/mariikka.manninen.1
jos ei toimi, niin nimellä löytyy- kuvassa isot aurinkolasit, blondit hiukset auki ja pinkki paita...:D
 
kirjoitin itsekkin siihen toiseen "joululahja"ketjuun ja kyselin, kumpi näistä nyt olis "se oikea"? ettei tarvitsisi 2 eri joululahja-ketjuun kirjoitella....
 
Joo pitäskö kirjoitella tuonne toiseen ketjuun, niin ollaan kaikki samassa sitten :happy119

Puputar, laitoin sulle kaveripyynnön FB!
 
Huomenna on se päivä !! Mua jännittää ihan sikanaa,että alkaako ne menkat vai ei. Tein vissiin keskiviikkona testin JO vaiko torstaina...hemmetin hoppuilija -_- mutta siis,huomasin tekovaiheessa että testitikku (sellain pieni halpis testi) oli taittunut ja kun olin odottanut sen 3 minuuttia,testissä ei näkynyt mitää,se oli siis viallinen,no sitten vähä painoin siitä virtsakohdasta nii rupes valumaan sinne testiosalle sitä,mutta negaahan se siinä vaiheessa näytti,olin pienesti pettynyt mutta aattelin,että "Menkkapäivä on vasta maanantaina,liian aikasta tehdä testiä"..huomenna pitää käydä ostamassa uus testi,jos ei oo aamulla alkanut (Toivottavasti ei helähä kesken koulupäivän pöksyyn!) -_- Tissit on hirmu kipeet,herkät..ja todella isot..en muista sanoinko teille siitä repäisykivusta mikä taisi tulla tiistaina kun käänsin kylkeä nukkumaankäydessäni? Alavatsassa oikealla puolella..Pakko vähä laittaa tähän noita kiertopäiviä..

Tammi-Helmi 25/28
Helmi-Maalis 29/28
Maalis-Huhti 27/28

Oho,eipä mennäkkää ihan tasasella noitten kanssa :eek: mutta siis noiden mukaan mulla pitäis alkaa joko tänään,huomenna tai tiistaina menkat,kun on tollasii päivän heittoi ! Kiva...mä luulin,että ihan ajallaa menee mun kierto,ja paskat näköjää. No ei auta kun ootella,mutta huomenna ois se 28/28. Wish me luck !

Mun tekstit ei edes kuulu tänne osioon,mutta päivitän tähän nyt sitten niin kauan kun jotain vastauksia tuloksista :)
 
Huomenna on se päivä !! Mua jännittää ihan sikanaa,että alkaako ne menkat vai ei. Tein vissiin keskiviikkona testin JO vaiko torstaina...hemmetin hoppuilija -_- mutta siis,huomasin tekovaiheessa että testitikku (sellain pieni halpis testi) oli taittunut ja kun olin odottanut sen 3 minuuttia,testissä ei näkynyt mitää,se oli siis viallinen,no sitten vähä painoin siitä virtsakohdasta nii rupes valumaan sinne testiosalle sitä,mutta negaahan se siinä vaiheessa näytti,olin pienesti pettynyt mutta aattelin,että "Menkkapäivä on vasta maanantaina,liian aikasta tehdä testiä"..huomenna pitää käydä ostamassa uus testi,jos ei oo aamulla alkanut (Toivottavasti ei helähä kesken koulupäivän pöksyyn!) -_- Tissit on hirmu kipeet,herkät..ja todella isot..en muista sanoinko teille siitä repäisykivusta mikä taisi tulla tiistaina kun käänsin kylkeä nukkumaankäydessäni? Alavatsassa oikealla puolella..Pakko vähä laittaa tähän noita kiertopäiviä..

Tammi-Helmi 25/28
Helmi-Maalis 29/28
Maalis-Huhti 27/28

Oho,eipä mennäkkää ihan tasasella noitten kanssa :eek: mutta siis noiden mukaan mulla pitäis alkaa joko tänään,huomenna tai tiistaina menkat,kun on tollasii päivän heittoi ! Kiva...mä luulin,että ihan ajallaa menee mun kierto,ja paskat näköjää. No ei auta kun ootella,mutta huomenna ois se 28/28. Wish me luck !

Mun tekstit ei edes kuulu tänne osioon,mutta päivitän tähän nyt sitten niin kauan kun jotain vastauksia tuloksista :)
 
Kiva et tämmösii ryhmii on :) itellä menossa terkan mukaan nyt 6+7 ja väsymys on kamala. Huomenna soittelemaan neuvolaan ja aikaa varaamaan :) la on arviolta hieman ennen joulukuun puoltaväliä, kiekon mukaan 9.12. :) ehkä siis vaavi jouluksi kotiin :Heartred
 
Takaisin
Top