Joulukuun säpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja BaBy2
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on niin tylsää, että mä taas notkun netissä varmaan aika paljon. :grin Mieskin sai yhden pelin nyt jouluksi niin saa pelailla sitä rauhassa kun mein pieni taapero nukkuu. Tai kyllä me varmaan jotain kivaa tehdään kahdestaan sitten kun on yöunien aika... :rolleyes:

Hyvää joulua kaikille nyt tosiaan kuitenkin! :santa

Joulu vietetty ja iso ylläri otettu ilolla vastaan!

Eivät olleet osanneet edes aavistaakaan kukaan muu kuin oma mummoni joka oli nähnyt kuinka olen laihtunut muuten, paitsi maha pysynyt suht samana.

Nyt saunan päätteeksi ajattelin nopeasti käväistä täällä, kun mies on vielä suihkussa ja poika leikkii uusilla autoillaan :)
Nyt menen itsekin hetkeksi leikkimään hänen kanssaan ennen yöunille menoa. Kai sitä nyt yhden kerran vuodessa voi valvoa pidempään ;)

Täälläkin miehen perhe sai tietää aattona meidän tulokkaasta ja olivat kaikki iloisia :) Omalle perheelle kerrotaan uuden vuoden aattona, varmaankin, ku mennään siellä vasta sillon käymään... Miehen isä vaimoineen mukamas olivat jotain aavistelleet, vaikka en kyllä tiedä mistä muka olisivat voinu ku ei me olla missään käyty eikä heitäkään nähty tässä syksyn aikana... :D

Ja mikä parasta, niinkuin toivoinkin, miehen sisko tarjos heti kaikenlaisia tavaroita mitä heillä vielä on jäljellä omista lapsistaan, JEE!! Heidän nuorin on reilun vuoden ikäinen, joten aika paljon heiltä löytyy ihan vauvatavaroita :) Ja miehen veljen vaimo anto mulle heti aattona heidän autosta turvavyönalentimen kun hän ei sitä enää tarvi kun joulukuun alussa synnytti heidän nuorimmaisen :)

Jouluna tuli 3kg takaisin ja tänään ne kaikki on onneksi tippuneet pois. Huh heijaa.

Sain nukkua tänään pidempään ja huomasin miten paastoarvo oli taas 5,2. Eli mitä pidempään olen syömättä, niin sitä korkeampi arvo on. 5,2 onneksi on ollut rajana. Huomenna ennen neuvolaa menen tarkistamaan onko laite oikeassa.

Täällä kaikki suklaa meni pyllyyn ja reisiin :wideyed::grin Vaikee saada enään housuja ylös kun ne tiellä mut sit kuitenkin vyötäröltä menis kiinni ..hankalaa alkaa muutenkin olla kun talvitakki menee enään nipinnapin kiinni ja kaikki muut kevät/syksy takit nyt ei ollenkaan. En kyl haluais ostaa mitään mammatakkiakaan että jos ei nyt hirveetä kylmää tuu niin ehkäpä sovellan ja kuljen sitten monta paitaa ja bontso päällä :bag:
Hassua kyllä kun sukulaisia nähtiin niin en kuulema näytä että olisin lihonut. Mut eipä ne sitä huomaa kun ei kuitenkaan joka päivä näe :p

täällä pystyn jo nyt samaistumaan noihin kyykistymis ongelmiin ja tyynyjen lisäykseen:laughing021

Ukolle jäi jo edellisestä sympatiamaha. :grin Ehkä se hänenkin "vauva" joskus sieltä syntyy... :rolleyes:

Kukaan ei muuten ole koskaan halunnut (kumppanin lisäksi siis) kosketella mun masua. o_O Ei se nyt sinällään haittaa, mutta jotenkin tosi outoa kun kaikkien muiden masujen kimppuun aina hyökätään. :rolleyes: Ehkä mä vaikutan liian kireältä jo valmiiksi?

Sitruunahappo: ei munkaan mahaa oman perheen lisäksi ole muut halunneet kosketella. Saisivat kyllä. Itse taidan olla muille se kaikkein pahin masunlääppijä... Raskausmaha on vaan niin ihana just sen sisällä olevan vauvan takia. <3

Mä en ite ikinä kehtaa koskee muiden mahoihin, kun en ite siitä niin tykkää jos munkaan mahaa kosketaan :wacky:

Onko kellään mitään Uuden vuoden suunnitelmia? :)
Me ei taideta kyllä tehdä mitään ihmeellistä. Tänä vuonna ei shamppanjoitakaan kilistellä :grin

Me ainakin ollaan ihan kotona ja luultavasti itketään kun taaperon päivärytmi menee sekaisin yömelun takia. :confused:
Meillä on silleen kivasti että parvekkeelta on tosi hyvä näkymä keskustaan päin. Nähdään siis käytännössä kaikki lähialueen ilotulitteet. :grin

Ukolle jäi jo edellisestä sympatiamaha. :grin Ehkä se hänenkin "vauva" joskus sieltä syntyy... :rolleyes:

Kukaan ei muuten ole koskaan halunnut (kumppanin lisäksi siis) kosketella mun masua. o_O Ei se nyt sinällään haittaa, mutta jotenkin tosi outoa kun kaikkien muiden masujen kimppuun aina hyökätään. :rolleyes: Ehkä mä vaikutan liian kireältä jo valmiiksi?

Huhtikuisista pakko kommentoida että mä olin peräti pettyny ku kukaan ei halunnu mun masua kokeilla ja sitten oltiin yhissä ristiäisissä ja lapden äiti kysy et saako kokeilla ja sano et "oot varmaan kyllä jo ihan kyllästyny kun kaikki lääppii" niin siihen oli pakko melkee harmissaan tokasta että ei sä oot ihan eka kuka vieraista koittaa. Mäki ootin et kaikki ois heti iha hyökkäämässä mut ei vieläkään kun pari kaveria koita kun nähään mut itte si tökin ja silittelen senki eestä :D

Mä istun tällähetkellä lämpörullat päässä. Meikki tehtiin just. Tänään siis kaasona siskon häissä. Kohta tästä mennään hääpaikka koristeleen. Ja sitten häiden juhlintaa yöhön asti... :)
Hyvää Uutta Vuotta kaikille! Tosiaan 2016 on MEIDÄN kaikkien vauvavuosi!!!! ♡♡

Edit. Vuoden vaihde tulee vietettyä kotona. Käydään saunassa ja mennään 'ajoissa' nukkumaan esikoisen kanssa.
Hevonen tuleekin vasta yötä myöten, kun esikoinen varmaan jo nukkumassa. Ei tule herkuteltua sittenkään.

Muokattu viimeksi:
Kotona mekin ollaan ja ammutaan pari pataa. Esikoinen on ihan innoissaan raketeista ja käydään vielä lisäksi katsomassa kaupungin ilotulitus klo 22. Rakettien pauke ei häiritse yhtään pojan unia, kun nukkuu vaikka vieressä ammuttais. Ei oo koskaan ollu herkkä äänille ja parasta unimusiikkia on ollutkin esim imurointi tai junien jyske ( asutaan aseman vieressä ) :D

Me käydään mun iskän luona iltapäivällä ja tullaan sit illaksi kotiin. Toinen kissa ku on ekaa kertaa meillä uutena vuotena, ni en tiiä miten se reagoi raketteihin. Toista kissaa ei vois vähempää kiinnostaa tai häiritä, se voi hyvin nukkua paukkeessa, kovimmat pamahdukset ehkä vähän havahduttaa, mut sit uni jatkuu :D Iskälle siis kerrotaan tänään tulokkaasta, mua vähä ehkä jännittää :)

Me menemme Ylöjärven kaupungin järjestämään koko perheen uudenvuoden vastaanotto -tapahtumaan. Oltiin viime vuonnakin siellä ja se oli tosi hyvä tapahtuma. Siellä pääsee halliin luistelemaan ja on pienille pomppulinnaa ja kaikkee kivaa. Lisäksi on lapsille esiintyjä (tänä vuonna on Siina & Taikaradio). Illalla klo 20 alkaa ilotulitus. Viimeksi se ainakin oli tosi hieno, jopa hienompi mitä Tampereen kaupunki on järjestänyt. Me käymme ennen tapahtumaa syömässä ravintolassa. Isosiskoni tulee perheineen meidän kanssa sinne myös. On kiva kun on vähän jotain erilaista. Ja kun tuo tapahtuma on suunnattu perheille niin se on järkevään aikaan. Päästään melkein ajallaan nukkumaankin. :)

jelppis, itse kun olin lapsi ja asuttiin ylöjärvellä, niin jäähallin ilotulitus ei ollu mikään ihmeellinen. Mut kiva kuulla, et ovat menneet parempaan suuntaan. :)

Me ollaan ihan vain miehen vanhempien luona eläinten kanssa, kun mun koira pelkää kuollakseen raketteja ja kissat ei oo ikinä kuulleet. Ovat siis ennen olleet aina mun vanhemmilla ketkä asuvat ihan keskellä metsää syrjäkylällä, niin lähimmät raketit siellä ammutaan 40km päässä. :D eli loistava paikka eläimille viettää rauhallista vuoden vaihdetta. :)

Hyvää uutta vuotta 2016 kaikille!

Me ollaan kotona, tulee vieraita. Kukaan ei juo alkoholia, eri syistä, et ei tuu kovin villit kekkerit (ei tulis tosin muutenkaan, ollaan aika tylsiä ihmisiä :rolleyes: ). Tarkoitus on laittaa blinejä ym.

Tuosta mahan koskemisesta: en oo varmaan koskaan mennyt ees luvalla silittelemään kenenkään mahaa, enkä usko nyt ajateltuna, että miehen lisäksi kukaan muu saa koskea mun mahaan... tuntuu reviirille tunkemiselta jotenkin.

Muokattu viimeksi:
Takaisin