Joulukuun säpinät

BaBy2

Puuhakas puhuja
Ajattelin luoda joulukuulle oman ketjun minne voi kirjotella kaikkia kuulumisia tältä kuulta ja vaikka tietty myös joulu juttuja ja uuden vuoden suunnitelmia ja lupauksia jos niitä meinaa tänä vuonna tehdä :joyful:
 
Kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni lastentarvikeliikkeessä. Katselimme mieheni kanssa lähinnä tavaroiden hintoja ja mitä kaikkea vauvoille on tarjolla. Kotiinpaluumatkalla oli pakko käydä myös ensimmäistä kertaa lastenvaateliikkeessä hypistelemässä pikkuisia vaatteita. Tässähän alkaa pikkuhiljaa jo innostua :)
 
Niitä on kyllä niin ihana hypistellä :shy: Jos meille tulee tyttö niin ei tarvi kyllä ostaa mitään mut jos poika ni sit tyylii kaikki vaatteet ois hakusessa :rolleyes:
 
Joo kyllä sais rakenneultra tulla äkkiä!! Sitten voi ruveta ostaa vaatteita ja kaikkia tarvikkeita tulevalle murulle ♥♥♥
 
Meillä on rakenneultra 11.01, tuntuu niin pitkältä ajalta!
Mun ihanat ystävät löivät jopa vetoa kumpi siellä on. :rolleyes: Ite oon sitä mieltä että tyttö olis, mut kaikki muut sanoo että poika.
Saa nähdä että onko mun "äidinvaistot" oikeassa. :p
 
Monsterii, meilläkin vasta 12.1. rakenneultra. Kamalan pitkä aika vielä :dead:

Kunhan nyt sinne päästään, niin pääsee hipelöimään enemmänkin vauvan vaatteita. Tosin jos tulee kova himo, niin ei tarvitse kuin kipittää yläkertaan esikoisen huoneeseen ja siellä on pahvilaatikollien 50-62 kokoisia vaatteita :laughing002
 
Meillä on rakenneultra 15.1... Minusta se tulee ihan hirveän nopeasti, kun osui onneksi nämä joulut, uudet vuodet ja kahden vanhimman lapsen synttäritkin tähän samaan syssyyn. :)

Vaikka en kyllä kiellä, näin hätähousuna, etteikö olisi kiva olla vaikka neljä viikkoa pidemmällä ja päästä ultraan jo ennen joulua. Toisaalta....meillä loppukuun odottajilla on se ihana vastasyntynyt tuhisemassa, kun aiemmin syntyneet saattaa olla jo yli 1kk. ikäisiä. Vauvat vaan kasvaa LIIAN nopeaa! Että näin hauskaa.. :D täytyy yrittää keksiä kaiken näköistä, ettei ihan halkeais kateudesta jo puolivälin saavuttaville. :D

Muoks. Oli pakko korjata kirjoitusvirheitä, kun ihan lapsenlapsen synttäreitä täällä muka jo vietetään. Vanhin oma lapsi on jo 4v. :D
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on 10.12 ultra ja sit tiedetään pääsenkö shoppaileen oikee urakalla :grin:Heartred Tosin en mä kyllä uusia vaunuja ja turvaistuinta aijo hankkia jos oiskin poika, vaikka nuo esikoisen onkin semmoset musta/pinkit molemmat :cool:
 
Onko kukaan huomannut vielä mitään juttuja äitiyspakkauksista, että missä vaiheessa julkaistaan vuoden 2016 pakkaus? Toi vuoden 2015 pakkaus on ihan nätti, mutta sitten jos 2016 onki sellanen mistä ei tykkää. :D
 
Googlettamalla löytyi, että viime vuonna uutta pakkausta on alettu jakamaan maaliskuun lopussa. Eli jännäksi menee kumpiako pakkauksia toukokuiset saa. :D
 
Onko kellään muulla sellainen 'En minä VOI olla raskaana! Ihan varmasti tämä on vain huijausta ja synnärillä pieraista töräytän kunnolla ja koko maha katoaa sinne"?

Sydänäänetkin menee ajattelulla, että yritän nyt fuskata ja ja ja :D Jotenkin niin epätodellista, kun vuosi yritettiin tosissamme lasta ja kun luovutettiin, niin tärppäsi. Tuntuu ihan siltä, että yrittääkö keho vain huijata minua :D
Ristiriitaista! ;D
 
Frozenflower, mulla on kyl olo et siellä iha oikeesti on joku, mut välillä tulee tosi epäuskonen olo et oikeesti onnistuttiin! Meki yritettiin joku 7kk ja löin hanskat tiskiin heinäkuussa. Elokuussa oli sitten hedelmöitys tapahtunut ja syyskuun alussa plussasin. :D
Ehkä se "luovutus" sai unohtaa koko raskaus homman ja heti onnistu. Tai sitten ehkäsypillerit vaikutti tosi pitkään, ainakin näin mun sairaanhoitajaystävä sanoi. :) voi kuulema vaikuttaa yli vuodenkin lopetuksen jälkeen.

P-JET, teillä on tiedossa aivan ihana joululahja! :D voi miten ihanaa ois jos itsekkin olisi päässyt ihan joulun alla!
 
Frozenflower, todellakin on epätodellinen olo. Kotona niitä sydänääniä kun kuuntelee niin hiipii mieleen ajatus että jospa kuulinkin väärin tai jos senoli vaan mahan ääniä tai jotain, vaikka ilmavaivoja :D sais ruveta ne liikkeet tuntumaan niin jos se sitten.
 
Frozenflower: Niinhän ne sanoo et jos yrittämällä yrittää ei välttämättä tärppääkkään, mut sit kun ei ota paineita ja stressiä koko asiasta niin sit voi tärppää helpommin :shy:
 
Oi että, meille on tulossa vappuvauva ja eilen oli rakenneultra! Oli kyllä sellainen kokemus vaikka esikoisen syntymästä onkin vasta vuosi. Poikaa lupailtiin, voi, nyt meillä on sitten (ilmeisesti) molemmat, ja, mikä parasta, pääsee hypistelemään poikavaatteita kun ennestään löytyy "vaan" tyttöjuttuja :wink esikoinen on lisäksi syntynyt joulukuussa -14, niin aika eri kokosia ovat eri vuodenaikoihin :)
 
Viikkoja täynnä 16, mutta monennellako kuulla oon niin sanotusti raskaana, mites tuo lasketaan?!
 
Takaisin
Top