Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noh ei näy, viimeinenkin turvotus lähteny :( tässä on tän aamuinen rv 11 poks kuva ImageUploadedByVau Foorumi1478198608.703188.jpg
Olis nt ultra 15 pv ja jännittää ihan pirusti! Tuskin siinä vielä mitään näkyy? Sillon on rv 12+5... Tammikuussa olis sit se rakenne ultra et jos vaikka siinä viittis pikkunen vilauttaa et kumpi tulee;) viime yönä näin unta tytöstä mut oon nähnyt unta pojastakin:D yllätyn jos meille poika tulee, mut samapa tuo kunhan tulee vauva;)

Kenen pieni pää näkyy alhaalla. Voi ihana pieni♡ aina se ultra jännittää :D ois kyl hauskaa jos nyt tuliski teijän akkavaltaan vähän mies vahvistusta ;) mä jännään sun puolesta! Heti kerrot sit sukupuolen jos saat tietää♡ ja pakko sanoa ettet yhtään näytä siltä että olisit synnyttänyt neljä ja odotat viidettä! WAUU!

Kiitos jemina:) pikku nannerohan se siinä touhuilee[emoji173]️pitäähän mun tulla teille hypettää samoin tein! Kyllähän se pikku jäbä olis haaveissa mut saapa nähä;) toi maha kyl sais alkaa jo kasvaa niin pääsis hypistelemään kasvaa masua... Noh kuitenkin kohta kiroon kun se on kokoajan tiellä:D
Mitenkäs teidän hää suunnittelut? Teilläkin ihana sormustyttö[emoji173]️

Nii kohta se pulpsahtaa esiin :D oikeestaan ei olla tehty oikein mitää vielä häitten suhteen.. paikka, kirkko ja mun puku varattu mutta kaikki muu onki Levillääm xD ollaan vaan laitettu tätä uutta asuntoa.maalattu huonekaluja yms. Jahka tän sais kuntoon ni sit sais perehtyä häihin ;) koitin kovasti että olis ollu jouluhäät mut mies ei lämpee :D

Miehet:D kyllähän sitä naimisiin kerkiää, vaikka pika pikaa maistraatissa;) pistätte kaasot/bestmanit hommiin ja nautitte lopputuloksesta;) me oltiin vaan niin laiskoja et varattiin vaan maistraatti ja käytiin siellä tahdot vaihtamassa... Mulla ei motivaatio riittäis häiden järjestämiseen, ei sit alkuunkaan:D

Ei oo ku kirkkohäät vaihtoehtona... :D mulle riittäis kans toi mun puku ja sit jos pääsis ekaa kertaa ammatti kampaajalle ja meikkaajalle ja tahdon tahdon ja sit vauvan tekoon xD hahaha. Kauanko te nyt olette ollu naimisissa?

Johan me ollaan oltu 4 vuotta naimisissa ja 9 vuotta yhdessä:) pieni ikuisuus siis;) onhan ne kirkko häät aina tunnemallisemmat, jos vaan jaksaa järjestää!

Meillä tulee kans ens vuonna 10v yhdessä. :) tein muuten apinaevästä ja typyl meni heti väärään kurkkuun ja kieltäyty syömästä.. opetellaa tosin vasta tätä Sormiruokailun maailmaa ;) koitan myöhemmin uudestaan. Tein myös parmesani tikkuja, just tuli uunista. Niitä maistellaan myöhemmin :)

Hmmm parmesaani tikkuja ja ihanaa viiniä siinäpä ois iltapala:p noh ehkäpä mun tapauksessa teetä;) voiskin viikonloppuna herkutella...
Niitä apina eväitä voi sit pakastaakin, oon ottanut niitä tytöille evääksi esim käsilaukkuun jos on tarvetta, sit itselle tehny myslipatukoita;) meillä on vakuumikone niin saa kivasti yksittäis pakattua...
Kyllä sitä nopeasti oppii syömään itte, ajan kanssa:)

Meidän piti kans en vuonna mennä naimisiin, mutta ei kumpikaan nyt jaksakaan ees ajatella moisten järjestämistä. Ehtii sitä myöhemminkin sit... Ahdistaa koko homma. Ja kun suuri osa läheisistä sukulaisista kuollut, niin tulee vaan surullinen olo, et juhlii ilman niitä...

Noihin apinaleipiin tai siis munakkaaseen mä sotken pojalle banaanin lisäks mitä vaan tähteitä: puuron jämät, kypsät kasvikset, ylikypsät hedelmät yms. ja poika tykkää hirveesti. Munakkaan paistan miedolla lämmöllä paistinpannulla, ettei kärvenny.

Meillä menee sormiruokana ihan normaali kotiruoka, tietysti ne rajoitteet huomioiden mitä tässä vielä kuukauden ajan on... Vähitellen kyllä siirrytään täysin samaan ruokaan koko perhe ja maito vaihdetaan tavalliseen luomumaitoon :)

Naimisiin me mentiin "salaa" maistraatissa... Hinnaksi tuli se, kun mies uusi ajokortin uudelle sukunimelle :D

Tänään vihdoinkin päästiin käymään ulkona ja sannin eka kosketus lumeen oli mahtava! Eka katso mua huolestuneena että kuuluko tää asiaa, mitä tää on? Noh kun huomas et on ihan hyvä juttu niin koko ajan naamallaan/konttaamassa lumessa ja nauraa kikatti mennessään! Mahtavaa:D

Mikähän tuolla pojalla mahtaa olla... ihan punaset posket ja kuumat.. mittasin ni ei ole kuumetta. Uusia ruokia ei oo syöny ni en usko että allergiaa.. johtuisko vaan kylmästä säästä? Yleensä pojalla on kyllä tutista tullut ihottumaa mutta ei toi niiku ihottumaa oo kuhan vaa helottaa punasena :o ei oo ees kuivan näköset.. hmm..

Voi olla, että kylmästä johtuu. Meillä alkutalvisin isommillakin muksuilla posket kuumottaa ekojen pakkasten jäljiltä :)

ac8b544dbbefdb1abeccd5593798e35f
ac2b64ea282b0b16efa681120eb2fc0c
että tällästä tänäään hahahaaaaaa

Jemina on hyvissä ajoin liikenteessä joulun suhteen. ihanaa! :D Joku täällä oli viime vuonnakin muistaakseni hyvissä ajoin joulutunnelmissa kuusineen kaikkineen. olitko se viimw vuonnakin sinä Jemina?

Kääks. me käytiin eilen kattoon tuttavaperheen kaksosia.. siis ihan pikkuvauvoja. eipä ehkä vähän iskeny vauvakuume!!! voi ei!

Meillä ollut jo kuukauden ajan joulukuuset olkkarissa ja lasten huoneissa :D Pipareita paistettu useamman kerran ja pariin kertaa jouluruokaa syöty. Joulun aika on niin lyhyt, että otetaan siitä kaikki irti.

Takaisin