Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olin eilen muutaman tunnin pois kotoa (yksin!!), kun tulin takaisin poika hymyili mulle iloisesti nosti kättä ja sanoi "Heiei" :D

Esikoinen aloitti tänään eskarin. Itku silmässä jäi sinne ja ennen lähtöä sanoi ettei halua tutustua uusiin ihmisiin, niin on äitiinsä tullu :)

Metsäläinen hienoa että saitte miehen kaa Alkon käytöstä puhuttua! Toivotaan että mies otti puheestas oppia ja raittius on uusi normi:) voimia teille molemmille!

Hansu me napattiin jonkin aikaa sitten sen laatikon kahva pois kun koko ajan (muistaakseni muksu2) muksi päätään siihen ja esikko nousi kahvan päälle seisomaan ja kurkoitteli hellalle... Onneksi on induktioliesi niin eivät polta itseään tai kämppää jos sen päälle saisivat... Mut eipä se kyl päälle menekkään jos ei kattilaa tms oo liedellä:/

Ccix Mäkään en käsitä mistä tää oven paiskominen on opittu, kun meillä sitä muutenkaan harrasteta!!! Meillä muutenkin tuntuu olevan huutaminen/huudattaminen tällä hetkellä kova sana noiden 2 isomman kanssa... Kyllä testataan äidin (ja isän) hermoja:o

Mir onnea esikon koulupolulle, hyvin se varmasti alkaa kun tottuu:) meidän esikko aloittaa eskarin ens syksynä, mihin tämä aika on mennyt? :,)

Meillä vaan istutaan ja kieritään mut ei mennä eteenpäin. Taputtaa osataan ja välillä vahingossa sanotaan kissa, se kuulostaa khsss.
Me laitettiin aikoinaan kaikki ovet säppiin niin ettei voinu paiskoa ja luukut kiinni sillee ettei saa auki jos siinä on jotain vaarallista. Sit taas vaikka keittiön muovikippohelvetti on sellanen paikka jonka saa tyhjentää, siellä ei ole mitään vaarallista. Mitään ei paiskota eikä heitetä. Ne on mun sääntöjä ollu aina. Tää tapaus on kyllä toistaiseksi helppo. Ei se tee mitään... Ei availe ees kaappeja. Kusessahan tässä ollaan kun keksii liikkumisen kun meillä ei ole vielä yhtään oviporttia, ei kaapin lukkoja tms :D
a79aaf9249675391081ec78fac691c70

Tsempit kaikille, keillä uhma lapset koettelee ja kiristää hermoja!

Metsäläinen, mahtavaa jos miehesi on nyt pysynyt raittiina! Toivotaan, että tästä raittiina olosta tulee miehellesi tapa eikä poikkeus. :)

Angelique, onpa magee tukka teidän pojalla! :p

Täälläkin imuri on mukava samoin fööni. Imurin perässä mennään ja lujaa, hymy huulilla. Meillä opittiin joku aika sitten vilkuttamaan, kun joku lähtee tai itse lähdetään. Ja tietysti kun joku sanoo hei hei, niin tyttö vilkuttaa.

Metsäläiselle tsemppiä. En toivo mitään raittiutta kun itse oltiin monta kertaa tossa tilanteessa, mut toivon että sun mies ymmärtää itse ja tekee sille kans jotain...!

Kiitos, meil on toi tukka kivasti pystyssä aina. Nyt alkaa olemaan sen verran pitkä että alkaa laskeutumaan. Mut ei mitään verrattuna siihen tukkaan joka täällä oli jollain tytöllä (anteeks oon huono nimissä, olikohan sen tytön nimi Sanni?) hänellä on ihan mieletön tukka kyllä!

Huhhuh mikä tummakutri tuo Sanni on! :) kyllä tekee heti ison tytön näköiseksi kun tukkaa löytyy. :)

Meillä on myös 5 vuotiaalla kamala uhma ja siitä on tullut tosi herkkä. Heti kun toruu jostain tai kieltää niin toinen alkaa itkemään.. ihanaa aikaa..
Leluista tytöillä tulee kiistaa välillä keskenään, mutta pikkuveikalle antaisivat kaiken vähän liiankin mielellään.
Sannilla on kyllä ihana tukka! Täällä edelleenkin sellainen muutaman millin sänki.

Meidänkin neidillä oli pitkään hiukset irokeesilla. Nyt jo niin pitkät ettei oo ylöspäin, mutta ei asetu millään vaan sojottaa joka suuntaan ja menee melkein silmien eteen :hilarious: vaikka kuinka kampaisi..

En tänne oo vielä kertaakaa kirjottanu, mutta meilläkin 19.12.15 syntyny poika (La oli 27.12)

Mut sitä piti kirjottaa että ei kasva tääläkää viä oikeen tukka :D Hyvin ohut kerros ja takana kalju kohta, nyt toki sinnekki vähä ruvennu tulemaan sänki, kun ollaan lähes koko ajan vattallaan :)

Tulihan se flunssa tytöllekin :( kainalosta mitattuna lämpöä 37,1. Kovasti on räkäinen, onneksi on nyt ollut aika juoksevaa. Yöllä oli tukkoisempi ja laitoin murskatun valkosipulinkynnen sängynpäätyyn teipillä niin tuntui auttavan. Viihtyy nyt paljon tissillä ja muuten vaan sylissä mutta jaksaa myös leikkiä. Pitäiskö antaa särkylääkettä vai ei? Oon ihan hukassa tän asian kanssa :(

Voih nuppu:( mä oon antanut yöks särkylääkkeen niin on saanut nukkua! Vähän tasapainottanut oloja... Voimia koko talouteen❤️

Takaisin