Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Angelique, omasta kokemuksesta sanoisin että jos on vaan tarpeeksi päällä niin sade ei haittaa kuin äitiä korkeintaan. Lapset vaan tykkää kun ei tarvi jonottaa laitteisiin :D

Mukavaa reissua Angelique! :)

Me käytiin eilen reissaamassa Kuopiossa.. Tuskailtiin Ikeassa ja ostoskeskuksessa, lapsille taas kohokohta oli syödä eväät autossa :D Hitto ku harmittaa tuosta autosta luopua! Mies onneks lupaili, että maksaisi mulle lisää aakkosia korttiin, niin ostettais vaan uudempaa koria vani, mahtuisi koko lössi sit kyytiin! Tuo on niin täydellinen perheauto <3

Mä oon kyllä ite ollu mun vanhemmilla syömässä tuhottomia kertoja sen jälkeen kun muutin kotoa :D Nykyään asun n.200 kilsan päässä niistä että joka kerta kun kyläillään siellä niin kyllä ruuan tekee, ihan jo sen takia kun tullaan pidemmän matkan takaa ettei meidän tarvii missään huoltsikalla käydä syömässä. Ja sillon kun asuin vielä samoilla nurkilla heidän kanssa niin sillon tällön kävin siellä syömässä, siis silleen et ne ite pyysi mua syömään kun oli tehny jonkun isomman satsin jotain ruokaa. En siis menny sinne mitenkään sillä tyylillä koskaan et "onks teillä ruokaa?" :D Ei siinä musta koskaan oo mitään outoa ollu et oon siellä käyny syömässä. Ja varsinkin nyt kun on tää välimatka niin musta olis jopa ehkä jotenki törkeetä et ajetaan sinne eka 2 tuntia ja takas kotiin illalla samat 2 tuntia ja sit ne ei tarjois mitään kunnon syötävää perillä..et tyyliin pullakahvilla pitäis elää se päivä siellä.. :D

Miehen vanhemmat on tarjoomassa välillä meille kahvin lisäks ruokaa vaikka ite asutaan niistä vaan kilometrin päässä :hilarious:

Kimallus sama homma täällä, että mun äiti nimenomaan pyytää syömään. Hän rakastaa tehdä ruokaa ja mun mielestä on mukava käydä siellä sillon tällön syömässä. Me ollaan siellä yleensä koko päivä kun sinne mennään.

Me käydään miehen vanhemmilla kylässä ja silloin myös syödään :) ja ois se kiva, jos oma äiti vielä eläisi, niin hänen pöperöitä käydä syömässä (loistava ruoanlaittaja ihan ammattinsakin puolesta).

Tytön ääni on edelleen matala/käheä... Eli ei oo kyse ääniharjoituksista. Täytynee soitella neuvolaan, mut kyllä mä lähes satavarma oon, et liittyy hampaisiin. Tällä hetkellä 3 on puskemas samaan aikaan. Nätisti kuultaa ikenien läpi.

Hyvää särkänniemi-päivää, Angalique!

Siis häh? Mä en taas koskaan oo tullu ajatelleeksi, et joku ei kävis vanhemmillaan/anoppilassa syömässä!?!? Ihan kumma juttu! Tottakai siellä syödään. Ja kun meille tulevat kylään niin meillä syödään... käsittämätöntä... Vai oliko kyse siis siitä, että on niin eroavat ruokavaliot tai pahat ruoat? Mä en nyt ymmärtänyt...

Hei osaisko joku auttaaa... Löydettiin torista kävelytuoli ja se nyt haisee aivan suoraa sanottuna paskalle. Iha selvästi röökille.. istuin osa saatiin pesukoneessa puhdistettua mutta toi muoviosa haisee tosi pahalle..Millä ihmeellä saisin sen puhtaaks??

Noh heitettii se menee ja haetaan uus tänään! En kyllä voi ymmärtää kuin joku polttaa niin että vauvan tavaratki haisee. Hyi helvetti sanon minä! Ja kato eihän sitä huomattu siinä ku se satiin se ku ulkona oltii mut voi hemmetti sitä hajua mikä autoon tuli ja kämppään! Yök!

WopWop, ihan järjettömän käsittämätöntä et joku myy jotain vauvantavaraa johon on röökinhaju pinttyny noin lujasti :wtf: Siis mä en ainakaan KEHTAIS myydä mitään missä on joku haju pinttyneenä! Ja varsinkaan tupakanhaju! Sitä kun ei oikeen tahdo millään saada pois..! Mä en voi myöskään sietää tupakanhajua, niin ällöttävää..:yuck: Luojan kiitos meijän lähipiirissä ei kukaan polta tupakkaa.
Emmä vaan käsitä..miten joku kehtaa oikeesti myydä tollasta tavaraa...itellä ei ois pokkaa..

WopWop, ihan järjettömän käsittämätöntä et joku myy jotain vauvantavaraa johon on röökinhaju pinttyny noin lujasti :wtf: Siis mä en ainakaan KEHTAIS myydä mitään missä on joku haju pinttyneenä! Ja varsinkaan tupakanhaju! Sitä kun ei oikeen tahdo millään saada pois..! Mä en voi myöskään sietää tupakanhajua, niin ällöttävää..:yuck: Luojan kiitos meijän lähipiirissä ei kukaan polta tupakkaa.
Emmä vaan käsitä..miten joku kehtaa oikeesti myydä tollasta tavaraa...itellä ei ois pokkaa..
No älä muuta sano. Mut tänään saatiin sitte tosi siisti kävelytuoli! :)

Sitä mä en varsinkaan käsitä, että joku polttaa lapsen lähellä (ja ylipäätään sisällä) niin paljon, että sen lelutkin haisee ;( Ei sellaiset ihmiset itse ees tajua varmaan, et se haju tarttuu, kun eivät itse sitä enää haista.

Meinasin just kans sanoa, että eivät varmaan ole itse edes tietoisia, että se haisi. Valitettavan moni tupakoija on kauhean ajattelematon, eikä välitä vaikka muut joutuvat heidän savuamisestaan kärsimään. Pahimpana juuri tuo lasten lähettyvillä polttaminen, mutta kyllä käy keittämään kun tupakointikieltoalueilla, kaupan ovien edessä tai bussipysäkillä joku haisee. Se savu ulottuu niin uskomattoman kauas ja haisee kortteleiden päähän... Kyllä mua nolottais aiheuttaa niin paljon mielipahaa kanssaihmisissä...

Takaisin