Joo, näin olin itsekin ajatellut tuon maidon suhteen ja siksi olinkin huolissani kun tässä meni pitkä tovi että maitoa meni niin vähän...
Kiitos warheart ja muut, olitte ymmärtäneet mitä mun sekava sepustus tarkoitti... Olen yrittänyt kyllä todellakin opettaa lapsille normaalia ruokailua, mun äiti on edelleen hiukan rasittava, esimerkiksi syöttää lapsille paljon keksejä ja limsaa. Valittaa ettei munakas ole kunnon ruokaa vaan välipalaa (jösses). Paljon perunaa pitäis syödä (itse yritän opettaa lapsille edelleen vähentämään sitä, koulu ei auta asiaa kun siellä on aina perunaa ja pakko syödä...)
Hei mulla kans cerazette noi pillerit! Eli sullakin edelleen kimallus niiden kanssa ongelmia. On kyllä jo todella rasittavaa...!
Joo meillä olisi tarkoitus vielä yksi. Kondomit on niin... No... Ja vuoto oli yks syy noille pillereille kun mulla niin runsaat ja kivuliaat. Aikaisemmin oli niin helppoa ku ei vuotanut yhtään väleissä...
Meillä hiukan sama idea, ei olis kiva jos yksi on ainoa pienempi, mut toisaalta hän oliski ihana isompien hellyyden kohde. Mutta siis ei tietenkään ole se syy... En tykkää itekään raskaudesta varsinkaan jos on yhtä hankalaa kuin tää viimeisin diapeteksineen päivineen...