Äityli x 4
Kommentoinnin ninja
Ja mä tykkäsin kanssa noista lämpimistä ilmoista, kun ei tartte pukee niin paljon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noihin yöheräilyihin sen verran, että vauvan katsotaan nukkuvan koko yön kun nukkuu 5 tuntia putkeen. Puoli vuotiailla alkaa olemaan jo fysiologiset edellytykset nukkua ilman yösyöttöjä oikeasti koko yö. Uniin voi vaikuttaa melkeinpä mikä vaan, tässä vaiheessa taitaa tuo uuden oppiminen häiritä unta eniten. Jos ei päivällä saa syliä tarpeeksi, niin läheisyyttäkin voi vauva yöllä tarvita. Ruokamäärä voi myös olla riittämätön täysiin yöuniin, ruuan ravintotiheyteen voisi siinä vaiheessa olla syytä kiinnittää huomiota, jos määrällisesti ei niin isoja määriä kiinteitä mene.
Ravintotiheyteen edelleen kiinnnittäisin sitten huomiota, jos määrällisesti ei voi kiinteitä lisätä :) /QUOTE]
Ravontotiheyteen? Siis siihen et kuinka usein syö, niinkö? Meillä poika haluaa syödä about 2 tunnin välein päivällä. Ja kuten äskeiseen viestiin kirjoitin, niin välillä siinä välissäkin kokeillaan pullolla et oisko sillä nälkä/jano jos alkaa enemmän kitisemään, yleensä kyllä ei maito uppoo siinä välissä ollenkaan, leikkii vaan pullolla et joku muu syy ollu sitte.
Tiiä sitte :) Mä luulen et se on tää 6kk ikä..joku vaihe tässä taas meneillään vissiin..