Wildside_, ei mulle tullu mitään huono äiti-fiilistä, kun enhän mä voinut aluksi tietää mistä se kaikki johtui. Sitten kun alettiin epäillä maitoa niin vaihdettiin sit maitoja ja yritettiin auttaa sillä tavalla. Ei siinä oikeen muutakaan voinu. Ja eihän se mitään kivaa ollu katsoa kun toista mahaa kouristaa ja itte ei voi sille asialle mitään tehdä, muutakun just sylissä koittaa hyssyttää ja rauhotella..vaan eipä se isoa lohtua ja apua asiaan tuonu..
Joo, meillä menee nyt ihan ongelmitta kyllä pullosta edelleen maito (Pepti). Pitäis tosiaan antaa päivittäin sitä tavallistakin korviketta ja siedättää poikaa siihen maitoon mut tottapuhuen ei olla raaskittu antaa

Ei vaan haluis sitä matoo sille juottaa enää yhtään, jos ei oo ihan pakko. Ehkä jossain kohtaa sitten kun ollaan saatu kiinteät kunnolla kuvioihin niin sitte ujuttaa sinne väliin sitä tavallista korviketta niin ehkä se ei sit niin mahaan koske kun mahassa on muutakin..
Onko teillä muilla jotka ootte nyt kiinteet alottanu niin tullu vauvalle vatsaoireita, siis mahakipua niistä soseista? Mä en tajuu ku nyt ku ollaan alotettu antaa soseita niin taas on mahakivut tullu vähän kuvioihin..jotenki ei vaan jaksais enää tätä loputonta mahakipukierrettä

Tuntuu et ihan sama mitä yrittää antaa niin aina sama juttu - mahakivut! Ensin oli se maitohomma ja nyt soseiden kanssa taas...huoh....Viime yönäkin poika heräs taas monta kertaa ja ihan selvästi mahaa koski. Kiemurteli ja huusi sängyssä. Auttoi jonkun verran kun selkää hieroi niin rauhottu takas unille. Ennen meillä nukuttu yösyöttöjen välissä heräämättä mitään ylimäärästä. Ollaan iltasin annettu nyt puuroa (Muksu-puuroja ja Valion Onni-puuroja) pieniä määriä ja loput maitoa, mut ei tosiaankaan paljoa puuroa, et ei kyllä siitä määrästä pitäis mahaa vetää juntturaan... Jotenki alkaa kärsivällisyyttä taas koetella tää jatkuva mahakipuilu. :arghh: koska tää helpottaa..?