ccix, kiitos tarjouksesta, mut mun tarkkasilmäinen mies bongasi sen rinkulan aamusella! En uskonu et löytyis kun ite tihrustin pöytää ja lattiaa vaikka kuinka kauan... mut kello olikin vissiin kaksi yöllä niin kai se unihiekka esti näkemästä selvästi :) Eli toivottavasti pumpulle löytyy ottaja, joka tarvii enemmän kuin minä
Aamusella edelleen punotti pojan silmä, mutta keitetyllä vedellä sitä aamun aikana useampaan kertaan pyyhin ja neuvolaan soittettuani varasin niiden kehoituksesta vielä lääkärin kun on tässä viikonloppukin tulossa. Jo lääkäriin lähtiessä näytti silmä huomattavasti paremmalta, mut mentiin nyt varmuuden vuoksi. Saatiin antibioottiresepti siltä varalta, että pahenee, mutta tässä nyt putsaillaan ensin viikonloppu ahkerasti sillä keitetyllä vedellä. Tuo äidinmaitojuttu onkin jännä, pitää tutkia tarkemmin!
Mulla on kanssa vähän väsy tullut heräilyyn. Ei muuten mutta öisin kun syöttää, vaihtaa vaipan ja pumppaa (ja syö ite) niin siinä menee aina yhteensä se tunti kun on hereillä ja sit onkin niin pirteenä ettei saa heti unta. Ja kun viimein nukahtaa, niin kerkeää ehkä puolisen tuntia vedellä sikeitä kun taas pieni mies siellä huutelemassa ruokaa. Mulla ei onneksi oo tää isompi rumba kuin kerran yössä, muuten sitten poitsu vaan syö ja simahtaa. Muutenkin vuorotellaan miehen kanssa tosiaan syöttöjä (mä iltavirkkuna hoidan ne illan ja alkuyön syötöt ja mies sitten aamulla herätessään hoitaa sitten aamun syötöt, tosin itsekin niihin herään, mut eipähän välttämättä tarvii nousta sängystä), mutta kyllähän se kuluttaa kun ei saa yhtenäisiä unia.
Airam, mites jotkut juotavat jogurtit, mitkä pystyy kiskasee samalla kuin syöttää (tietty syöttöasennosta riippuen)? Mä käytän myös valmiita proteiinijuomia öisin, ne on helppo ja kulauttaa kurkusta ja pitää hyvin nälkää. Tai ehtisikö mies tehdä sulle leipäset illalla valmiiksi, jos vauva ei muualla viihdy kuin tissillä? Tsemppiä! Se on kyllä raskasta kun tuntuu, että joka päivä se väsymyksen aiheuttama taakka vaan kasvaa, toivottavasti saat viikonloppuna rentouduttua!
Väsymyksestä huolimatta tänään on hyvä päivä. Saatiin tietää uudesta asunnosta (muutto huhtikuussa) ja mulla tulee huomenna joukko läheisiä ystäviä kylään brunssille ja ihastelemaan ensimmäistä kertaa meijän tähtisimmua (pojalla on ripset huimasti kasvanut ja tuuheentunut, isänsä tuikkivat silmät selkeästi perinyt

) . Ihanaa!
Ja oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille!