Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kun akrobatia harrastuksena. Kävin siis siellä toisessa jälkitarkastuksessa vuodon takia. Suositteli treenata myös lantionpohjalihaksia muun liikunnan lisäksi. Salilla oon käynyt nyt muutaman viikon. Aloitin kevyesti, mutta nyt nostanut jo painoja aika paljonkin. Vastalihaksia en oo vielä treenannut kohdistetusti muutakuin syviä. En usko, että hiihto liian rankkaa on. Toivottavasti ei toi mun salitreenikään Onko teillä kokemuksia lentomatkoista vauvojen kanssa? Jotain erityisen kätevää tai jotain mitä välttää / ottaa huomioon? Ei oo vielä matkaa varattu mut tän vuoden aikana ois tarkotus lähteä miehen kotimaahan
Mitä se sano kun kävit uudestaa vuodon takia jälkitarkastuksessa?? Ja kauanko sun jälkivuoto oli sit silloin kestänyMulla naistentautien ja gynegologian erikoislääkäri sanoi, että saan alkaa, vaikka heti päällä seisomaan . Meinasin revetä nauruun, kun siihen just lupaa odottelinkinkun akrobatia harrastuksena. Kävin siis siellä toisessa jälkitarkastuksessa vuodon takia. Suositteli treenata myös lantionpohjalihaksia muun liikunnan lisäksi. Salilla oon käynyt nyt muutaman viikon. Aloitin kevyesti, mutta nyt nostanut jo painoja aika paljonkin. Vastalihaksia en oo vielä treenannut kohdistetusti muutakuin syviä. En usko, että hiihto liian rankkaa on. Toivottavasti ei toi mun salitreenikään
![]()
Kyl on ja paljon, en tiedä mistä johtuu, mut ei se vaarallista ole:) oon suihkussa käydessä ja rasvaillessa yrittänyt rapsutella pois...Onko teijän vauvoil karstaa?? Ja onko tietoa mistä se tulee.?