Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihankuin olis krapula vaikkei sitä tullu otettua eilen kuin muutama.. kauheeta. Entä sitten kun oikein kunnol lähtee viihteelle :D nyt oottelen et tyttö heräis et voisin syöttää ja takas nukkuu.. kyllä sydäb itki eilen verta kun kaadoin pumpatut maidot lavuaariin. Yhyy. Ja eniten ärsytti mun mies kun oli sit nii humalassa ja ensin sanoi mulle pvällä että hänen äiti haluaa olla meijän tytön kanssa kahdestaam ilman mun äitiä ja yhtäkkii yöllä sano että hänen äitinsä olisi halunnu hoitaa tyttöä mun äidin kanssa. Sittenkun sanoin ettö mitä sä muutat sun sanoja ni vaa 'mä mitään muuta' raivostuttavaa!!selitin nyy huonosti mut toivottavasti ymmärsitte. Jäppinen jäi sit onneksi sohvalle yöks mut tuli taas mieleen se että alkoholi ei sille sovi!!!

Jemina ihanaa että oli hauska ilta:)

Krooh, kun väsyttää, niin huonosti nukuttu yö takana... Mut tämä ei siis vauvan takia vaan ton meidän pikku3 joka heräili 1,5h välein huutamaan:/ hohhoijaa!!!!

Eilen ekaa kertaa yksin kampaajalla! Poju ulkoili sen aikaa ja vasta loppusuoralla1,5h jälkeen heräsi ja istui tyytyväisenä sen aikaa mamman sylissä että kampaaja viimeisteli tukan <3

Mua pelottaa ristiäisissä, et poju rupeaa paukuttelemaan (on aika äänekästä!) tai puklaa....

Täällä myös takana surkeat unet... Jotenkin unien vuorottelu on mennyt nyt siihen, että lopulta se oon aina kuitenkin minä, joka jää nukkumaan pojan kanssa. Miehellä ei oo työjuttuja, mutta hän on heittäytynyt vähän kädettömäksi ja väittää, ettei saa poikaa nukahtamaan. Eipä se helppoa itsellekään oo, vaan pakko mikä pakko! On se miehillä kuitenkin helppoa, vaikka kuinka osallistuisivat... Äitinä kun mulla ei oo sitä optiota, että jättäisin pojan hoitamatta ja painelisin itse sohvalle nukkumaan. Huoh, ei kai se auta kuin yrittää jaksaa tätä väsymystä. :/

Hyvä Jemina, että pääsit rentoutumaan. Miehen kännihöpinät kannattaa päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Oman miehenkään höpinät ei välttämättä kovin johdonmukaisia ole, kun on muutaman ottanut. Harvoin enää viihteellä käy :happy: Kuinkahan mun käy, kun eka kerran viihteelle lähtee :wideyed: ennen raskautta en oo juonut kuin muutaman kerran viimeisen pari vuoden aikana. Varmaan sammun jo parista :hilarious:

Tsemppiä huonosti nukkuneille!

Meillä meni eilinen hyvin! Tyttö oli tyytyväinen, kun käytiin hakeen hoidosta. Eka pari tuntia meni itsellä hyvin ilman pahempaa ikävää, mutta sitten ite oisin halunnut lähteä jo hakemaan toista kotio. Käytiin kuitenkin vielä syömässä. Teki hyvää päästä miehen kanssa kaksistaan koddin ulkopuolelle. En ois kyllä yötä osannut olla ilman pientä. Tytön nukahtiminen venähti tunnilla normaalista, mutta nukkui kuitenkin hyvin. Ensimmäinen pätkä 6h ja syönnin jälkeen vielä 3h. Viikon verran neidin unet ollut jo kiitettävän pitkissä pätkissä, kun eka unipätkä on 5-7tuntiin. Toivottavasti pysyttäis tässä :)

Ystävänpäivää kaikille!
Meillä ristiäiset onnellisesti ohi. Pojan nimeksi tuli Verneri Tapani
d2c44433d816d312ed65ab8490ab8240

Jemina, miks kaadoit maidot pois? (Sori saattoi jäädä joku selittävä viesti välistä lukematta) alkoholin takia niin ei tarvitse tehdä. Imetyksen tuki ry:n vahvistamaa tietoa. Toisaalta jos maitoo riittää yllinkyllin, niin onhan se aina parempi olla nollalinjalla :)

Kiitoksia paljon!
Kyllä täällä osa koitti selittää miksei tartte maitoja pumpata pois mutta tiukassa on luulo että maidossa on paljon alkoholia... :D

Meillä harjoitellaan kääntymistä ihan tosissaan. Kolme kertaa peräkkäin mentiin kyljelle. Muutamia kertoja kääntynyt aiemminkin, mutta vain yksittäisiä kääntymisiä. Kova yritys oli mahallekin, mutta ei osannut vielä siirtää kättä pois tieltä. :hilarious:

Takaisin