Täällä on kyllä ihanan aktiivista tämä keskustelu :) Itsekin käyn päivittäin lukemassa mutta ei jotenkin 'ehdi' syventyä kirjoittelemaan, ihmeen paljon touhua riittää näin yhden lapsen perheessäkin :D
Paljon onnea mindikselle vaavista vielä täälläkin, fb ryhmässä seurasin jännittyneenä sun käynnistystä :D
Meillä on pakkasraja -10 ja samaa suositteli neuvolasta alle 3kk ikäiselle, on niin raakaa pienille keuhkoille tuo pakkasilma. Tietty vois tilanne olla eri jos olisi jo ehtinyt enemmän vaunutella mut me ei vielä kauheasti ehditty ennen pakkasten tuloa.
Täällä on jo ensimmäinen hymykin annettu, jonka vauva tietysti antoi mummolle (mun äidille) :D
Nyt onkin päivittäin väläytelty hymyjä, kyllä siinä sydän sulaa! Pieni on muutenkin niin reipas pieni ihminen, nukkuu 00-9 yhdellä heräämisellä ja usein vielä pari tuntia tuon 9 jälkeen joten hyvät unet ollut vanhemmillakin :) Nukkui hän kerran jopa 00-8 ilman yhtään heräämistä :D Ja rintamaidolla siis mennään :) Voin vaan kuvitella miten kauheaa on kun joutuu valvoo, oli meilläkin alussa pari huonompaa yötä, joten toivotan kovasti tsemppiä valvoville ja voimia!! Toivottavasti pian helpottaa!
Ainiin mulla todettiin viime viikolla kohtutulehdus ja sain kahdet antibiootit. Luojan kiitos ei näytä et vauvalle olisi sen ihmeempiä vatsavaivoja tullut. Kädet ristissä että menee nyt ohi näillä.. :/ Ei kiinnosta yhtään kyllä uudestaan syödä kuuria.
Paljon onnea mindikselle vaavista vielä täälläkin, fb ryhmässä seurasin jännittyneenä sun käynnistystä :D
Meillä on pakkasraja -10 ja samaa suositteli neuvolasta alle 3kk ikäiselle, on niin raakaa pienille keuhkoille tuo pakkasilma. Tietty vois tilanne olla eri jos olisi jo ehtinyt enemmän vaunutella mut me ei vielä kauheasti ehditty ennen pakkasten tuloa.
Täällä on jo ensimmäinen hymykin annettu, jonka vauva tietysti antoi mummolle (mun äidille) :D
Ainiin mulla todettiin viime viikolla kohtutulehdus ja sain kahdet antibiootit. Luojan kiitos ei näytä et vauvalle olisi sen ihmeempiä vatsavaivoja tullut. Kädet ristissä että menee nyt ohi näillä.. :/ Ei kiinnosta yhtään kyllä uudestaan syödä kuuria.