Mush Mulla ainakin tuntuu, mutta oon jo oppinu tunnistaa mikä on sitä supistuksen aiheuttamaa paineentunnetta pepussa ^_^ Välillä se paineen tunne on ihan järkky, verrattavissa vuoden super ummetukseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei mä oon keksiny,mikä auttaa.Mene sängylle konttausasentoon ja laita 2-3 tyynyä vatsan alle.Hengitä ja pidä leuat rentona.RauhallisestiOotko keksiny mikä vois auttaa? Ihan kauheeta ravata vessassa istumassa, mutta kun mikään muu ei tunnu auttavan.
Hei mä oon keksiny,mikä auttaa.Mene sängylle konttausasentoon ja laita 2-3 tyynyä vatsan alle.Hengitä ja pidä leuat rentona.Rauhallisesti...hengitellen köyristä selkää kuin kissa ja palauta takaisin.Voit myös rauhallisesti pyöritellä lantiota.Tärkeetä on olla rentona.Sitten vaan nojaat taaksepäin ja istut,peppu taakse.Ylävartalo lepää tyynyjen päällä.Mulla tää on auttanu merkittävästi,vaikka ihan vaan toi viimeinen asento,jos ei muuta jaksa.Helpottaa kipua peräpäässä :) ja vatsan pinkeyttä myös.
Hei kato mun kommentti edempänä,sähläilin vähän lähettämisen kanssa...Mush Mulla ainakin tuntuu, mutta oon jo oppinu tunnistaa mikä on sitä supistuksen aiheuttamaa paineentunnetta pepussa ^_^ Välillä se paineen tunne on ihan järkky, verrattavissa vuoden super ummetukseen