Onnea kaikille vauvautuneille! <3 En millään muista oonko kaikkia kerenny onnitella :)
Tsempit niille, joilla synnytys alkaa olla jo ovella ja hermoja kovasti muille!
Meille sairaalassa sano kätilö et ehdoton maksimi syöttöväleissä on kuus tuntia, jos vauva ei oo erityisen pieni. Mut aika yleinen minkä aiemmin kuullu on ollu kans tuo neljä tuntia.
Mulla tuntu kans supparit joskus kakkoshätänä ja nyt jälkisupistukset varsinki tuntuu helposti siltä et tarttis juosta vessaan.
Me päästiin eilen kotiin! :) Ihana olla oman poppoon kans, vaikka onhan tää välillä aivan armotonta kaaosta :D Mulle itelle jäi synnytyksestä ja osastoajasta karseet univelat, joita pitäis tässä kans paikkailla. Maito nousi eilen ihan urakalla, eikä tuo meijän mini oikeen pysy mun tissien tahdissa... Kauhee epävarmuus meinasi yöllä iskee, et osaanko ny tällätä sen hyvään asentoon tonne sänkyynsä ja syötänkö sitä liikaa ja tuleekoha sillä ny hirveät puklut unissaan jne. Jotenki sitä muuttu muka aivan kädettömäksi ku sairaalasta lähti :D Noh, eiköhän tää tästä ku päästään asettuun :P Ihana et tuo tuhinapaketti nyt vihdoin on täällä <3