J
Jasmin
Vieras
Onnea TiuH <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Melkein toivoisin että joku vähän hiplaiskin niitä, ei vaan toi mies tajua mitään. Hmmm... Eli mulla on se veroprosentti tällä hetkellä joku pienin mahdollinen, oliko joku 8%, nii se sit vissii kans pysyy sellasena?
Pian varmaan siirrytään saliin. Sain 2 kertaa cytotecia, koska lapsivettä oli vähän ja vauvan painoarvio 200g vähemmän ku viikko sitte. Ne ei saanut aikaan muuta kun hirveet kivut. Meinas usko loppua kun oon ollut puoltoista vuorokautta hereillä ja niihin supistuksiin ei auttanut mikään. Äsken kuitenkin 4cm auki ja laitettiin antibiootti tippumaan. Järkkykipeet supistukset edelleen, mutta sain uutta puhtia ettei kalvojen puhkasua tarvi odotella aamuun. Supistukset tulevat vielä melko harvakseltaan ja toivon saavani epin ennen kun ne oikeasti tästä hirvenee. Ilokaasua pääsen hengittelemään sitten salissa. Oon niin väsynyt, että joka asia itkettää. Toivottavasti saisin jonkun puudutteen mahd pian ja jos oikeen pääsis edes hetkeks uneen saakka!Vilijonkalla uusimpia uutisia?