Minäkin saan tänään miehen kotiin. <3 Lähti viikko sitten töihin ja nyt tuloo kotio tunteroisen päästä. Kävin maanantaina moikkaamassa ja pari tuntia aikaa tuolloin yhdessä vietettiin, kun oli unohtanut pari juttua kotiin mitä tarvitsi niin vein ne. Puhelimessa toki puhutaan päivittäin, mutta ei se vaan oo sama juttu.
Mulla oli tänään se äippäpolilla käynti. Voisin sanoa, että suhteellisen turha käynti oli. :D Teki tietenkin koko arvion, mutta eipä tuo juurikaan poikennut siitä, mitä tuo äippäneuvolan terveydenhoitaja-kätilö oli tehnyt jo ihan käsikopelolla. Tällä hetkellä kokoarvio pikkasta päälle 3300g. Keskikäyrällä kasvaa nätisti. Muuten vaan sitten kyseli niitä näitä, samoja mitä neuvolassa. Samat neuvot antoi myös tuolla mitä olin jo neuvolasta saanut. Kohdunsuun ja -kaulan tilanne ennallaan, kiinni on ja visusti. Sano, että jos ei tässä mitään räjähtävää muutosta tapahdu, niin ei oo ihan lähipäivinä vielä tulossa. :D Jotenkin en päässyt yhtään edes yllättymään, kun mulla ei oo vielä ollut minkäänlaisia ennakoivia supistuksia tai vuotoja yms.
Mulla on täällä anoppi siivoamassa. ;D Lupautui siivoamaan meidän pesuhuoneen ja saunan, kun nuo jääneet vielä pesemättä, kun minä en ole niitä yksin jaksanut rueta jynssäämään. NOH, nyt se on sitten imuroinut, pessyt osan keittiönkaapeista, nyt se jynssää lattioita... Pesua odottaneet vauvan lelut oli myös jo ehtinyt pesemään. :D Uuni oli lämpiämässä kun kotiin tulin ja puut kannettu niin uunin eteen kun saunallekin. Tällä hetkellä kylläkin vielä on se pesuhuone ja sauna vielä pesemässä, mitä hän alunperin tuli pesemään. ;D Mulla ei oo vara mennä sanomaan mitään, pitää vaan olla tyytyväinen, kun hän jaksaa tehdä. Se niin innoissaan auttaa, vaikkakin joskus osaa olla varsin tungettelevakin. Oli aamulla niin huolissaan siitäkin, että miten jaksan ajaa tuon 100 km KYSille ja sieltä vielä takaisin, kun ukko ei päässy sinne äippäpolin käynnille tänään mukaan niin piti ite ajaa. Saa nähdä miten nyt sitten jatkossa, kun vauva syntyy...
Mulla oli ennen tätä raskautta ehkäisynä ehkäisyrengas, johon olin varsin tyytyväinen. Tosi helppo ja huomattavasti helpompi muistaa laittaa paikalleen ja ottaa pois, kun että pitäis muistaa ottaa pilleri joka päivä. Pilleritkin mulla ollut, mutta niitä tosiaan sillon tällön jäi ottamatta ja lopulta ne sit teki sen, että mun mielialat oli niin sekasi, että ei koskaan tiennyt millä päällä minä oon. En tienny itekkään. ;D Pitää ottaa selvää nyt sitten, että miten toi ehkäisyasia jatkossa nyt sitten...