Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei munkaan ymmärtääkseni sen strepton takia kiirehtiä tarvitse. Tsempit vilijonkka et alkais jotain tapahtua ;)

Okei no mä oonkin ihmetelly kun ei oo annettu mitään ohjeita sen suhteen, mutta mitäs niitä antamaan kerran ei juurikaan vaikuta mihinkään.

Onnittelut Pauliinalle ja poodlelle vauveleista!:)

Ja tsemiä nille jotka ovat synnyttämässä:)

Miikku-90, hyvin täällä on istuskelija-pojun kanssa pärjäilty;) Ei minkäänlaisia merkkejä vielä siitä, että olis ulos tulossa. 10 päivää laskettuun, joten saa kans nähä millä keinoin tämä poppamies ulos tulee;)

Odottavan aika on pitkä..

Neuvolassa käyty. Alapaineet oli korkeella, anto mukaan verenpainemittarin, että nyt pitää mittailla verenpaineita. Päänsärkyä ja turvotustakin on, mutta virtsassa ei protskuja tai valkuaista. Eikä mulla muutenkaa sen huonompi olo ole, että en itte kyllä epäile mitään myrkytyksiä, mutta ei tuosta verenpaineen mittailuista nyt haittaakaan ole.

Onnea poodle :)

Onnittelinko Pauliinaa jo? Onnea kuitenkin :)

Viimeinen äippäneuvola käyty. Sf-mitta 37cm. Paineet ny mitä sattuu mutta ku pissa puhdas nii ei ny huolestuttu ku kuitenki maanantaina on käynnistys. Ja on nii kiinnittyny ku olla voi. Ei saanu päästä mitään otetta ku leuan tunsi :) taas nousi ittellä toiveet että jospa tää tästä itteksiin käynnistyis. Seuraava käynti onkin sit ennen aattoa mutta se onkin sit kotikäynti ku vauva on syntynyt :)

Onnea Pauliina ja poodle prinsessoista! ♡Ja tsetseille ja ninnukalle tsemppiä! Ja onnittelut eilisen synnyttäneet, täällä viestejä ketjussa niin paljon etten meinaa pysyä kärryillä :)

Ja täytyy ny sanoa että en kyll tuohon neuvolatätiin oo tyytyväinen.. aloitin puhumaan kuinka turhautunu ja ahdistunu olen ja sit kuinka käynnistys pelottaa. Hän vaan sanoi tyyliin että onneksi ei oo pitkä aika siihen käynnistykseen ja että ei sitä tartte huolehtia. Sit seuraavaksi olikin jo hyvästelemässä. Tuli olo että mitä hittoa mie edes yritän purkaa oloani että saisin mielenrauhaa. Onneksi viime yönä sain nukuttua suht hyvin nii ei oo käpy tänään nii kireellä.

Takaisin