Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tinapilli täällä sama homma.. Aina ku kääntää kylkee niin pakko mennä vessaan.. Ja tunnin välein melkeimpä pakko kääntää ku muuten puutuu lonkat..

Nyt tänä yönä alkanu sattuu ihan pirusti niveliin. Siis jumankauta ku pistelee ja koskee. Turvotus taitaa nousta, mut sais jo syntyy niin helpottas nää kaikki vaivat.

Veit wildside sanat suustani juuri tuo kääntyminen aiheuttaa koko ketjun. Tossa sängyn vieressä kun olis joku vinssi jolla vois vielä hinata itsensä kivuttomasti ylös niin bueno! Sitten onkin kuin joku mummukka kun linksuttaa vessaan.

Mä en ole nukkunu koko yönä... :arghh:
unirytmi ihan perseellään :sad001 Ajattelin nyt mennä kokoeilemaan jos uni tulis...
Hyvää yötä vai pitäiskö sanoa huomenta!? :woot:

Huomenta. Mä melkeen luulin että en saa koko yönä unta mut kyl se uni sieltä sit yllätti. Supisteli sillee tyhmästi puol yötä ja meni hermot koko supistusten kans mut loppuhan ne sitte... Tunnin päästä lähtö synnärille... Huh!

Täällä ei tunnu tapahtuvan taas yhtään mitään, laskettu olis ylihuomenna.
Öisen vessareissun jälkeen lähinnä huvitti, kun vauva alkoi hikotella. Tiesi että vauvan pää oli hyvin lähtökuopissa, kun koko peppu alkoi hytkyä siitä hikasta :D

Onnea Timbe!

Tsemppiä Angelique!

Täällä oltu ja hyvissä ajoin hereillä ja saattelemassa isäntää töihin. Jos hetken vielä pötköttäis ennen kuin tyttö herää.

Harmittaa kyllä kun nyt vielä pystyis jotenkin nukkumaan ehjiä öitä ennen vauvaa mutta nää vaivat taitaa vaan pahentua eikä unesta tuu mitään. Kyllä on kantturainen olo!

Tilasin hemmotteluhoitopaketin ylihuomiselle kun synnytyksestä ei oo mitään tietoa, nyt vähän jännittää jaksanko pötköttää hoidoissa näillä suonikohjuilla saati tällä pissahädällä. Vähän väliä sais käydä veskissä ku ruuttaa niin vähän.

Sitä hirudoidia täytyy saada tänään. Aaargh.

Kiitoksia. Jotenkin ei oo yhtään sellanen olo että tänään syntyy, mut toivottavasti etenisi edes johonkin päin kuitenkin :D Eli pitää toivoa että paikalla on semmonen henkilökunta joka kuuntelee ja tekee päätöksen pistää homma pakettiin jos mitään ei tapahdu eikä sellanen joka lykkää unilääkettä että nukutaan välillä... Mies ravaa vessassa mut mulla ei meinaa millään ny irrota :D Tsemppiä kaikille kipuilijoille ja supistuksia niille jotka niitä kaipailee!!

Täällä kans valvottu koko helkkarin yö.. Taitaa mennä tääkin päivä vaan makoillessa. Kohta raahustamaan esikoisen kans tarhalle. Ei oo sekään nukkunu oikein. Huoh.. Mieluummin valvoisin vauvan kanssa ja torkahtelisin ilman näitä kipuja! Joudun kääntämään kylkeä alle puolen tunnin välein, tai muuten alkaa ihan infernaalinen lonkkakipu...

Tsemppiä Angelique tähän päivään!

Paljon onnea Timbe! ❤

Tsemppiä Angelique :)

Sainki nukahdettua. Oli kyll kipeää ja napakkaa supistusta sen parisen tuntia. Jospa se ennakoi jotain :)

Paljon onnea pikkuisesta, Timbe! :) Ja Angeliquelle tsemppiä synnärille!

Mä oon täällä ihan mielissäni: Jo toinen "hyvä" yö peräkkäin! Sain nukuttua peräti 4,5 h ja se on mulle tosi hyvin, kun viime viikot on menneet sellaisissa 2-3 tunnin unipätkissä.

Mainitsiko muuten joku turvotuksesta? Mulla sitä on ollut reilusti pitkin raskautta, mutta eilinen löi pohjat, kun sormetkin alkoi olla jo yhdet nakit vaan. Onneksi huomenna on neuvola, niin pääsee varmistumaan, etteihän se raskausmyrkytys oo sittenkin yllättänyt. :)

Täällä nukuttu tosi huonosti viime yö. Supistellu vähä välii ja jos ei supistellu ni kyllä sitte herättiin ku kauhee vessahätä.. huoh.. no nyt on sitte supistuksia tullu tässä aamullaki.
Ei haittaa kyllä yhtään! :D

Täällä nukuttiin 23-6 :) otin illalla 1 g panadolia kurkkukipuun niin se varmaan auttoi lonkkiinkin. 9.50 ois aika työterveyteen, kun tää flunssa jatkuu jo neljättä viikkoa :/ ei enää nenä vuoda, mutta kurkku kipu ei vaan helpota

Huomenta!

Ensiksikin paljon onnea Timbe!

Mukkikselle ja perheelle pikaista paranemista ja tsemppiä synnärille Angelique :)

Tsempit myös kaikille teille joilla on enteileviä merkkejä synnytyksestä sekä yökukkujille!

Täällä ei limatulpasta tai muista näy merkkiäkään.. plääh! Eilen sentään tuli kaksi kipeää supistusta, jee jee. :p

Takaisin