Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Josa ihanasta pienestä!!!!

Mitähän ton mun miehen päässä liikkuu? Pyysin sen tuomaan ton vauvan lipasto/hoitotason, joka siis viä paketissa, tuolta vanhasta kämpästä. Se kysy, että pitääkö se nyt tuoda, eihän sitä tarvi viä pariin kuukauteen, eihän sitä vauvaa siihen heti voi laittaa?!? Häh? Kysyin, että luuleeko, että vauva syntyy vasta parin kuukauden päästä, vai että sitä hoidetaan vasta parin kk:n päästä, vai siis mitä? Ei se oikeen vastannu mitään, tais itekkin tajuta olevansa "vähän" höpsö.... Silläkin on aika rankkaa kun joulusesonki pukkaa päälle ja taas huomenna Ouluun tavaraa viemään ja sit vielä pitäisi olla kokoajan lähtövalmis sairaalaan.... Mä kyllä alan taas asennoitumaan siihen, että yksin oon synnyttämässä, vaikka ei huvita... :(

Tsemppiä Solavi!

Seuraillaan. Käskivät kävelylle että alkais supistukset uudestaan, kun ne loppui sen kipupiikin jälkeen, ja jos ei luonnollisesti ala uudestaan niin huomenna aamulla käynnistetään lääkkeillä. Lapsivettä tulee jonkun verran ja nyt lenkin aikana supistuksia kans :)

Timbe tsemppiä:) ootko kokeillut suihkua tai ammetta? Vois rentouttaa ;)

Solavi tsemppiä sulle kans:)

Nuupa voimia, toivottavasti pääset pian pienen luo!

Paljon onnea josa!

Mukkis onnea uuteen kotiin!

Pauliina kiitos nauruista;) kyllä se sunkin vuoro tulee! Ootko muuten saanut pumpun?

Odottakaas kun vauva on syntynyt niin sit se vasta itkettääkin... Siis ihan kaikki ja koko ajan;)

Meillä on aventin pullot ja pumppu, joka aikas hyvä ostos!

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Onnea josa!
Pauliina musta tuntuu iha samalle, ihana kuva :D
Toivotaan timbe että pian alkais iha ittellää tapahtuun!

Täällä otetaan viimestä käyrää jonka jälkee pääsen kotiin. Kaikki kunnossa ja vauva oli tällä hetkellä painoarvion mukaa 3,6kg että saa nähä kuinka isoja kerkeää ennen synnytystä!!

Mulla kun tuo selkä leikattu nii nyt kerrottiin että mulla on suuremmat riskit kaikkeen jos laitetaan epiduraalia tai spinaalia. Sanottiin että muilla kivunlievitys menetelmillä pitää pärjätä. Hyvä että oon ollu koko ajan asenteella että luomuna mennään :D nyt vähä jänskättää ..

Äippä, ei kai voi ammeeseen mennä kun on vedet osittain menneet.. Suihkuun vois mennä sit kun kivut pahenee :)

Onnea teille Josa! :)

Pauliina, mulla alko esikoisesta just 41+ viikolla synnytys käynnistyä tulpan vuotelulla. Sitä kesti eka pari päivää ja sit alko supistukset. Että hyvinkin voi olla lähtö lähellä ;)

Paljon onnea Solavi!! ❤️ Toivotaan että pääsette pian vierihoitoon :)

Hah joo toi kuva on kyllä niin huippu ja kuvaa näitä oloja hyvin :D Äippä x3 (tai nyt sun pitäis vaihtaa x4 ;) ) pumppu tuli tän viikon alussa vihdoin!! :) Oon kyllä edelleen niin kiitollinen kun vinkkasit siitä! Innolla ootan et pääsee käytännössä sitä kokeilee!
Oo poodle kiva kuulla! ;) Toivotaan et tääkin mulla enteilee jotain, äsken taas vessassa käydessä kun tuli kunnon satsi :D Sori ällöjutut :D
Kiva että pääset Lillith kotiin pian! Paljon sulla olikaan viikkoja nyt? :)

Paljon onnea solavi! Toivottavasti pian pääsette vierekkäin :)

Oikea asenne lilith! Joku toinen ois voinu panikoitua kunnolla tosta tiedosta. Kummitytön äiti selvisi eilen ilman kivunlievityksiä. Toivottavasti itse pystyisin myös samaan :)

Takaisin