Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut kaikille jotka ovat jo synnyttäneet :)
Täällä tuli kaamee selkä kipu ku tein miekkoselle ruuan tossa.. aattelin alkaa silittää vauvan vaatteita mutta saa olla ainaki toistaseks.. huh.. ennen ei tämmössiä selkäsärkyjä oo ollu.. nyt vaa sitte makoillaa! Vois tää meijänki pikkunen syntyy jo! En jaksa oottaa ! <3

Onnea kaikille vauvan saaneille <3
Täällä ei mitään tuntemuksia tulosta vaikka paikat olisi jo synnytys pehmyiset, kanava hävinnyt ja aukikin jo 3-4cm.
Yli varmaan mennään :-D

Tsemppiä kaikille kipuilijoille, ei oo montaa viikkoo enää;)!

Täällä ei mitään kipuja ja yökin nukuttu hyvin:)

Haha. Onnea silleen jollekin... Nuppu? Ja joku joulujotain, voi kauhee tätä muistii :( anteeks en mä tahallani unohda teidän nimiä...

Terveisiä ultrasta, hölmönä istuin siinä kun täti sanoi että käynnistykseen tulit? Minä että Hä? En? No se siinä hymyili sitten että olis voinu kyllä käynnistää tänäänkin. Mut päädyttiin maanantaille! Pääsen suoraan saliin ja kalvot puhki kun kohdunsuun tilanne oli auki 2 sormee ja kaulaa enää sentti. Sisätutkimus teki ihan perkeleen tuskaa...! Mut maanantaina pääsen ellei saanu tota lähtemään nyt sillä ronkkimisella. Kipeetä ainakin tekee!

Onnea kaikille pienen nyytin saaneille!! :Heartred:Heartred

Täällä tänään 39+1 eikä toistaiseksi mitään viitteitä siitä, että oma pieni pallero olisi kohta sylissä :)

Täällä taas yks vauva tullu. Onnea nuppu <3
Aika vähän taitaa tällä olla niitä jotka ois päässy yli lasketun? Suurinosa on tainnu syntyy ennen laskettua?

Äääh ku minäki jo haluun. Nyt vasta elättelen toiveita jos limatulppaa alko tulee äsken vessassa. Tuskin sekää mitää oikeeta tulppaa on mun tapauksessa. Oli sellasta kirkasta/valkosta limasta/liukkaampaa vuotoa.. Mut taidan olla vaan epätoivonen!

Lisää jouluvauvoja, ihanaa! Onnea kaikille synnyttäneille! :)
Voi kun sais omankin jouluvauvan jo syliin..

Äippäpolilla tuli käytyä, tilanne ei ollut edistynyt viime viikkoisesta yhtään, paikat yhdelle sormelle auki ja kohdunkaulaa jäljellä 1,5 senttiä..
Poitsu sai kokoarvioksi noin 3400g (hui), uusi aika äippäpolille 15. päivä jolloin otetaan uusi kokoarvio ja katsotaan käynnistetäänkö.
Verenpaine oli vähän koholla, jonka takia neuvolaa piti aikaistaa alkuviikkoon.

Voi että kun sais ajatuksenvoimalla toisen syntymään :rolleyes: Odottavan aika on pitkä..

Sanoppa älä muuta, lilith.. Mulla alko vaan tänään taas viikon työleskeys, joten vähän jänskättää tuleeko lähtö tulevalla viikolla tai nyt viikonloppuna. :o

Onnea Nuppu! :)

Vähän nauratti kun soitin vielä varmudeksi neuvolaan (juu panikoin) et onhan tykytykset normaalia, niin terkkari puhelun loppuun toivotti lisää supistuksia, että saatais vauva syliin. :joyful:

Muokattu viimeksi:
Yliajalla minäkin. 40 viikkoo kasassa tänään :D sen verran sattuu että vois tulla aiemmin jo mut supistuksia ei kuulu. Kipee olen niin paljon etten liikkumaan pysty kunnolla. Silti käytiin polin jälkeen hiukan ostoksilla nopeesti... Nyt viikonlopun vaan ollaan ja ihmetellään...

Ihan hurjan paljon onnea taas joulupaketin jo saaneille! Ihanaa, että synnytykset on sujuneet näinkin hyvin. :)

Täällä epäsäännölliset supparit on astuneet aivan uudelle kipulevelille, välillä ei pysty enää liikkumaankaan. Harmi vain kun ovat tosiaan vielä niin harvassa, että ei se synnytys vielä ole käynnissä... No, saapahan vähän esimakua tulevasta. :D

Catherine pakko kysyä, että kellertikö sulla iho siitä kohti mahaa mistä kutitti? Mulla nimittäin on paikoittain tollasta keltasta siinä missä kutisee. Eihän muilla kutise arvet niin paljoo, et haittais yöunia tms?

Hitsi sais jo se neuvolantäti soitella niistä tuloksista. Panikoin täällä ku ärsyttää tää epätietosuus..

Takaisin