Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko teillä jo aiemmin synnyttäneillä mennyt kauan synnytykseen, kun on todettu että on sormelle auki ja kaulaa 2cm jäljellä? Tietty aika yksilöllistä, mutta malttattomana kyselen :D

En oo aiemmin synnyttäny, mut mulla viikosta 34 asti ollu sormelle auki ja pari senttiä kanavaa jälellä ja nyt mennään viikolla 38. Ens viikolla on neuvolalääkäri ja siellä taas katotaan paikkojen kypsyys. Oispa tapahtunu paljon muutoksia sinne mennessä.
Tässä tosiaan alkaa olee malttamaton. :D

Niin ja viime viikolla neuvolassa perjantaina oli siis vielä sama tilanne.. Hiukan oli vaan kanava lyhentyny.

Täälä ollaan vielä yhtenä kappaleena! :D kirjauduin täältä vahingossa ulos enkä muistanu salasanaa, yhtäkkiä se tuli yöllä mieleen ja pääsin takas palstoille :)
Vauvoja vauvoja onnea kaikille synnyttäneille! <3
Synnytys käynnistetään ensviikon perjantaina jos ei itellään tuu, että viimeistään sillon sitten ainaki :D vitsailinki aiemmin että oon varmaan joulunaki maha pystyssä ni ei kauheen kauas jäänyt veikkaus ellei itsellään aio tulla :p
Nyt rv 40+3 ja vointi on hyvä ja uni maistuu :)

Minä kysyin kans tuosta, että jos menee yliajalle että millon se sitten käynnistetään. Vastaus oli rv 41+5. Ainakin joensuussa. :)

Onnea Anders!

Mulla tais olla kohdunkaula pehmeä ja jäljellä 1,5cm viikolla 37 esikoisesta, syntyi sit 39+5. :) Auki ei mustaakseni ollut?

Lilith, en oo huomannut et kahvi aiheuttais supistuksia, mut autokyyti sit taas aiheuttaa! Varsinkin hidasteet on yhtä tuskaa. :grin

Hyvä Josa jos sopi sulle käynnistyksen, saat nyytin syliin ennen joulua. :D

Joo autokyyti täälläki aiheuttaa suppareita.
Kahvi kyllä saa pikkusen liikkeelle ja sitä kautta aiheuttaa muutaman supparin. Mut mulla välillä supistaa muutenki vauvan liikkuessa. Varsinki sillon ku kovasti venyttää itteensä :)

Onnea kaikille vauvansa jo syliin saaneille ❤
Täälläki mennään huomenna käy oysissa äippäpolilla kontrollissa, eilen neuvolalääkäri konsultoi, ni tänään jo soittivat et tulisinko tänään tai huomenna. Lapset piti saada mummulaan hoitoon ni en viel tänään menny... täytys lähtä ajelee tän mahan kans sinne oysiin n.40km... saa nähä ku autolla ajo aiheuttaa niitä suppareita ihan mukavasti...

Mulla oli tänään neuvola. Jotenki vaan tuntuu nuo neuvolakäynnit vähän turhilta, kun käyn koko ajan myös äippäpolin tarkastuksissa. Viikon välein on käyntiä, kun molemmat kahden viikon välein. Kaikki oli neuvolassa hyvin, ei siis muuta kuin odottelemaan maanantain äippäpolia. Jännityksellä odotan, onko alakerrassa tapahtunu jotain ja antaako ne jotain käynnistyspäivää sokereiden takia. Eivät ole kyllä sellaisesta mitään puhuneet aiemmin, mutta katsotaan... Ja lisäks tietty kiinnostaa, miten pikkuinen on kasvanut :) Olis kyllä melkoista, jos vois maanantaina jäädä sinne synnyttelemään :)

Onnea Suvituulia, Anders87 ja Hilla! :happy: (En oo varma onnittelinko Hillaa jo aamusta, mut ei se kaksi kertaa haitaksi ole)

Äskön oli viimenen perhevalmennus ja jostain syystä vauva innostuu liikkuu aina niiden aikaan, joka aiheuttaa supistuksia :hilarious: Myös kahvin juonti ja autokyyti aiheuttaa supistuksia mulla ainakin. Mäkin alan oleen vähän malttamaton täällä ja kovasti haluisin pikkusen jo syliini :happy:

Onnea suvituulia, anders, hilla ja äityli <3

Tääll on taas ollu noita hyviä tuntemuksia että vois käynnistyäkin mutta loppuu aina kesken. Alkaa jo mielen päälle melkein ottaa. Sen verran tukala olo alkaa olla. Ja tuntuu että masu pienenee päivä päivältä :O

Takaisin