Älkää Rahi, mindis, wopwop ja kesäkirppu hätäillä, kyllä minä teille vielä seuraa varmasti pidän siellä loppukuusta, kunhan en vielä tammikuun alussakin :D Täällä kun ei oo ollu minkään valtakunnan lupailuja synnytyksestä. Harkkareitakin tulee vaan sillon tällön (tai ainakin mitä minä huomannu), nekin kivuttomia. La 23.12.
Tänään oli neuvola, kaikki ok, vaikkakin neuvolassa taas alapaine huiteli 100 pintaan.. Kotona kun oon mitannu nyt ahkerasti niin on ollu kuitenkin koko ajan alle 90, joten niihin nyt luotetaan enemmän. :) sf 32, hieman keskikäyrän alapuolella, mutta vaavi hyvin kasvaa. Painoarvioksi antoi noin 3kg, ihan vaan noin käsikopelolla.
Sokerit pysyneet hyvin, ainoastaan yks päivä ollu sellanen, että sokerit ollu jostain syystä koholla, sielläkin kuitenkin vaan yks ylitys ennen ruokaa otettavissa. Vaavi viihtyy edelleen hyvinkin alhaalla, pää painattaa alas. Painoa ei ollu tullu viime viikkoon nähden yhtään lisää eli nyt tullu raskauden aikana painoo yhteensä 7kg alkupainoon nähden. Ylipainoinen kun olen ja radi, niin pitää olla tyytyväinen. :) Itteensä kuitenkin jonkin verran häiritsee kolminumeroinen luku vaa'alla käydessä.. No, jospa se siitä taas pienenis kaksnumeroiseksi, kun vaavi sylissä. :)
Ens viikolla onkin oikein tehoseuranta viikko, kun torstaina neuvola ja perjantaina äippäpolille aika. :D
Rv 37+1