Mua on aina huvittanu ku raskausaikana, siis varsinkin tässä lopussa iskee se hirmunen hormoonimyrsky... Kun sana vaan väärinpäin jossain ni tuntuu että vois räjähtää...
Meidän naapurissa asuu sellanen setä,ei vissiin taida ihan eläkkeellä vielä olla, taikka sitten on kovin kiireinen eläkeläinen :D Mut kuitenkin, kesäisin aina otti päähän niin, kun hän tuikkaa siellä, en tiiä sitte, öljylämmitys varmaan hällä on, mut kuitenkin hän tuikkaa johonkin tulipesään tulet, niin voi herranen aika sitä krääsää... Kun monesti kesälläki piti sulkee kaikki ikkunat ja ovet, kun niin kauhee löyhkä sieltä tuli, ainakin muovipakkauksia ja jotain se siellä polttaa... ja aiheuttaako se öljylämmitys sitte sellasta "mustaa savua"? En tiiä, mut sen piipusta nousee välillä sellasta myrkkykeissii ettei oo tosikaan, välillä koko tienoo on ihan tummanharmaan savun peitossa... No mutta, minä kilttinä silti aina iloisesti hänelle oon tervehdykset huikannu jos oon sattunu näkemään, vaan onneks ei äsken ollu missään likimainkaan mua kun tulin kaupasta kotiin... Tällä kertaa savu ei ollu ehtiny näkyviin, mut se HAJU, meinasin oksentaa ihan suoraa päätä tohon pihalle, niin kauhee löyhkä iski vastaan... Kirosin hemmetin isoon ääneen tuolla... näin jälkeenpäin vaan ajattelin,että onneks ei näkyny ketään kuulemassa :D
Kaupassa sitte taas on yks sellanen myyjä, josta en tykkää yhtään kun se on aina niin ylimielinen... Tänään sekin siinä sitte jotain vitsii alko vääntää mun mahasta (mun mielestä se on jo jotenkin niin törkeetä) ,että mä en sanonu kertakaikkiaan mitään... Mulkasin vaan sitä ja lähdin eteenpäin... Ihan sama ku joskus vanhat röyhkeet ihmiset tulee tökkimään mahaa,että OMPAS SE ISO PALLO... tekee mieli tökkästä takasin sen mahaa,että OMPAS TÄMÄ LÖYSÄ! Noni... nyt sain tämänkin ulos... ei tartte sitäkään enää kiukutella... :D
Koittakaas nyt jakautua, et määki pääsen, kun tossa noita raskausviikkoja ja syntyneitä kattelin, ni siellä ollaan joko paljon etuaikaa ja loput sitte varmaan paljon jälkiaikaa,että koitetaas nyt,että me mattimyöhäsetkin päästään... !!! :D