Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Äippä teidän perheelle! <3 Ja äitylille tsemppiä koitokseen!

Ihanaa kun on vihdoin joulukuu <3 Yritin kuiskia tolle masumönkijälle et nyt olis jo hyvä syntyä vai ei se taida iha vielä olla samaa mieltä :P Tänään ollu taas semmonen tyyni zen-fiilis eilisen siivousraivon jälkeen, voi näitä mielialoja :D

Täällä alkais nyt vaatteiden pesu pientä varten ni mitenkäs ootte pessy vaatteita? Eli ootteko käytetyt pessy ihan vaan 40 asteessa ja uudet 60 asteessa? Vai ihan vaan kaikki 40 asteessa? Nestemäinen hajustamaton pesuaine multa nyt eilisen kauppareissun jäljiltä löytyykin :D

Vitsi, joulukuun eka päivä! Helsingissä tuntuu et vois yhtä hyvin olla syyskuun eka päivä. :D Lunta tänne ja äkkiä!

Illalla otin panadolin ja sain kerranki nukuttua ihan ok.. Heräsin yhteen kipeempään supistukseen. Ja mies väitti et olin vessareissulla päästäny kissan makkariin riehumaan, mut aamulla se oli kyllä olkkarissa ja ovet oli kiinni. :D

Aamulla oli massu sekasin ja kahtena päivänä etonu sillee et varmaan se yrjöki lentää jossain vaiheessa. Sokeritki alkanu hyppiä ihan miten sattuu aamuisin, vaikka nostin taas insuliiniannostakin.. En ymmärrä.

Ihanaa kun näitä joulun lapsia alkaa nyt tulla toden teolla! ❤

Voih onnea rakkauspakkauksen saanneille!!
Ite oon ollu ja oon hiukka kipee ja väsyny ettei oo jaksanu paljoa kirjotella...jos vaikka ens viikolla sit helpottais ja lääkäri armahtais....sen näkee...nyt ulos seisomaan ja kattoon ku tyttö leikkii koiransa kans lumessa :D

Aiheuttikohan tuo n. 100km matkustelu autolla aamusta nämä supistukset vai innostukohan vauva vaan ku pääs käyrille? :rolleyes: En tiedä, mutta monta tuntia putkee miltei taukoomatta tullu supistuksia, eivät ole harkkareita, mutta tuntuvat jo ihan mukavasti. Alaselkää särkee ja polttelee, ihanaa! :grin Ei sais innostua, mutta jospa jospa!

Onnittelut Äipälle :Heartred

Tää kuukaushan on alkanut vauhdilla, jos hyvin käy niin tänään vois syntyä yhteensä 3 vauvaa tai jopa 4 jos Lilith_Mist pääsee myös tositoimiin!?

Damn, tänään varmaan seuraan tätä palstaa silmäkovana! :)

Onnea äipälle <3

Minä oon pessyt kaikki uudet vaatteet kahdesti 60 jos niissä onkin jotain käsittelyaineita. Tuotahan vissiin suositellaan ihan aikuisten vaatteillekin et pestäis kahdesti ennen käyttöä. En kylläkään ole pessyt kuin kerran, mutta vauvan kans heittäydyin varovaiseksi :D

Takaisin