Mukkis
Puuhakas puhuja
Onnea hirmusesti äippä ihanasta prinsessasta!
Mulla oli kyllä vaistot oikeessa, tuli vaan aamulla kun heräsin sellanen olo, että äippä on päässyt tosihommiin :)
Tsemppiä lilith, josko sullakin h-hetket olis käsillä!
Täällä oikeesti helpotti kun diagnoosi selvisi, eli myyräkuumettahan tämä on. Aloin jo pelkään listeriaa ja kaikkee muuta kamalaa... Nyt vaan reilusti nestettä otetaan viä noita hyytymiskokeita ja seurataan ilmeisesti huomiseen ja sit voin päästä kotiin! JEE!!!
Mulla oli kyllä vaistot oikeessa, tuli vaan aamulla kun heräsin sellanen olo, että äippä on päässyt tosihommiin :)
Tsemppiä lilith, josko sullakin h-hetket olis käsillä!
Täällä oikeesti helpotti kun diagnoosi selvisi, eli myyräkuumettahan tämä on. Aloin jo pelkään listeriaa ja kaikkee muuta kamalaa... Nyt vaan reilusti nestettä otetaan viä noita hyytymiskokeita ja seurataan ilmeisesti huomiseen ja sit voin päästä kotiin! JEE!!!

Sait joulukuun ensimmäisen prinsessan 

Mutta th kyllä sano että ilman muuta kontrolliin laittaa mulle lähetteen, että siellä sitten tarkemmin tutkivat vauvan kokoa. Kannattaa sunkin ehdottomasti vaan pyytää/vaatia lähetettä kontrolliin. Tuo pelkkä sf-mittahan nyt ei mitään vielä meinaa, mutta kun mulla se reippaasti yläkäyrän yläpuolella + nyt toi terkan hurja painoarvio ni sanoi että ilman muuta laittaa lähetteen, että pääsen kontrolliin hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa. Kun kuulemma jos painoarvio yli 4,5kg niin aletaan miettimään jo sektiovaihtoehtoakin, jota en kyllä missään nimessä haluais vaan haluaisin alateitse synnyttää. Niin ja senkin terkka vielä mainitsi, että ei tästä ihan jo pelkkien geenien puolesta mitään pientä sirpulaa tule kun ite ollu 4,4 ja mies 4,7kg syntyessää