J-R teretulemast vaa tänne!
Mukkis hyvä et oot saanut hoitoa ja toivotaa et menee ohi mahdollisimman pian!
Viljonkka4 toivottavasti sullakin saadaa säryt kuriin eikä tilanne pahane!
Ennikalle tsemppii huomiselle!
Huhu luinpa kokemuksia englanninkieliseltä sivustolta tosta vadelmanlehtiteestä, paljon on hyvää puhuttu, auttanut kipuihin, synnytyksen nopeuteen, kohdun palautumiseen ja verenvuotoihin. Toivottavasti tällä omallakin litkimisellä ois hyötyä

Tais muitakin olla jotka sitä juo. En usko et synnytystä lähtis käynnistelemään mut noi muut vaikutukset olis tosi kivat.
J-R mulle päivämäärä on silleen merkityksellinen et uskon et se voi jotain tarkottaa, numerologian merkeissä, mut ei oo tärkeetä silti minä päivänä syntyy.. Taisin kyl joskus alkuraskaudesta tehä johki vihkoo listan et mikä numero mistäki päivämäärästä tulee, vois ettii tuota listaa. Myös nimien numerologiaa oon tutkinut, ei sen perusteella valita, mut silti joku merkitys sillä on. Kaikista nimivaihtoehdoista kyllä huomannut tulevan lopulta saman, myöskin tytön nimestä mitä suunniteltii ennen ku saatiin tietää et onkin poika.. Höhöhö

Omat numerot niin syntymästä ku nimestä on sama ja on hyvin osuva, lienekkö siks jaksan uskoa, on kyllä toi mieskin oman numeronsa mukanen

Oon vähän hihhuli vissiin. Mut jokane tavallaa, itsehän opin tuntemaa itseäni ja kasvoin paljon alettuani opiskelemaan astrologista karttaani ja teen tulkintojakin jonkun verran ihmisille. Musta ihan mukava näkökulma katsella maailmaa, eihän se kaikille sovi. Minulle joo. Tarotitkin on kyllä käytössä ja asunto vuorattu mineraalikivillä. Mää tykkään :angelic: