Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tota nännivoidetta näin muistaakseni iherb.com:issa ja H:gissä jos oot niin saattais löytyy Bebesistä Kampin ostoskeskuksessa.Meiltä synnärille matkaa 71km ja mies on töissä n. 110km päässä.. eli siltä kestää tulla kotiin riippuen kelistä ja miten vauhdilla pääsee lähtee niin noin 1,5-2,5h.
Kela-taksi on sellainen minkä ne lähettää sieltä, eli vaikka onkin naapurikylän taksi niin kela tilaa sen mulle jos sillä menen.
Sikäli jännää kun jos ne lapsivedet menis taksissa niin mulla kun sattuu olemaan kuulemma runsaasti sitä, niin pitäis varautua varmaan parilla pyyhenipulla ettei penkit mee. Jostain luin että sitä on normaalisti noin 0,5-1litraa. Hurjaa ajatella.
Onko kellään mitään suosituksia nännivoiteen suhteen?
Mulla oli esikoisen kanssa sitä Angel Baby Angel mama tms mikälie, oli huippuhyvä mutta nyt en löydä sitäkään mistään nettikaupasta saati kyliltä. Joku luonnonmukainen olis kova juttu, muutenkin suosin näitä aromaöljyjä ja systeemejä
Mitä Eikikolle kuuluu?
Entä Neppsulle?
Tota nännivoidetta näin muistaakseni iherb.com:issa ja H:gissä jos oot niin saattais löytyy Bebesistä Kampin ostoskeskuksessa.