Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Wop jos/kun alkaa tulla tollaista säännöllisesti niin kannattaa soitella synnärille... Jännät hetket käsillä;)

Hilla sulle paljon voimia! Onneksi pieni kuitenkin voi hyvin:)
Mua sattuu kans kun tekevät gyne tutkimuksia kun paikat auki! Ei kivaa...

Ja se jäi vielä sanomatta, nii mulla on viikkoja siis 37+2, nii ku kuunneltii neuvolas sydänäänet, nii tää täti kysy mun mieheltä että ootko sä vielä kertaakaan kuullut vauvan sydänääniä? siis hä? ettei mies kertaakaa olis kuullu 9 kuukauden aikana sydänääniä? :D Mies ollu joka ikisessä tapaamisessa ja neuvolassa ja polilla ja kaikissa mukana :D On kuullut kyllä :D

Ei minulla ole kertaakaan mies ollut neuvolassa mukana. Ei ole ollut töiden vuoksi edes mahdollista eikä ole koettu tarpeelliseksikaan. Minusta ei siis ole ollenkaan ihme jos neuvolassa täti on kysynyt onko aiemmin kuullut sydänääniä :)

Ei oo munkaan mies ollu ku ekassa neuvolassa.. Ei oo koskaan ollu ultrissa tai missään muussakaan ja nyt tulee ekaa kertaa synnytykseen. :D Voiskin seuraavassa neuvolassa nauhottaa sille vähän sydämen jumputusta....

Meillä oli ekassa, mutta rakenneultraan ei päässyt. Se oli vähän harmi, mutta minkäs töille voi. Nyt toivon, että pääsee synnytykseen mukaan :)

Jos meillä ei olis ollu muutama polikäynti jossa istutaan käyrällä niin ei olis minunkaan mies ikinä kuullut sydänääniä... Että ei se sillee ole niin kauheen erikoinen kysymys minunkaan mielestä...

Täälläkään ei ole isukki päässyt neuvolaan tai ultraan sitten esikon :) se on ollut jo saavutus että se on päässyt edes synnytykseen :D

Meilläkään mies ei alkuun päässyt neuvolakäynneille ku meillä oli sillon vielä 200 kilsaa välimatkaa ja mies tietenki töissä. Ite äänitin sydänääniä miehelle sillon ekassa neuvolassa kun niitä kuunneltiin. Mutta nyt hän on ollu tuolla sairaalassa mukana ja ku siellä otettiin käyrää niin sai kyllä kuunnella ihan kyllästymiseen asti :D

Ei toi munkaan mies oo neuvolassa koskaan ollu. Ekan odotuksen aikana oli mukana Taysin synnytysvalmennuksessa, mutta muuten en oo miestä sinne kauheesti kaivannutkaan. Ja jonkun on oltava lasten kans kun oon neuvolassa. Synnytykseen haluan mukaan pitämään mun puolia, viimeks kun ei ollu, niin olisin kyllä kaivannut....

Nukuin pitkästä aikaa päikkärit tänään ja kyllä teki hyvää!

:O Jotenkin pidin vissiin itsestäänselvyytenä että miehet aina mukana noissa. Mies saanu töistä olla mukana noissa kaikissa, kunha vieny todistuksen siitä, jonka saa sairaalasta :)

Taitaa olla enemmän poikkeus että isät neuvolassa:) lilith kivahan se vaan että sun mies on päässyt olemaan mukana:)

Voi jumalauta mikä suklaa himo menossa... Pakko saada suklaata!!! (Onneksi sitä ei ole, sokerit kiittää :))

Mun mielestä on hienoo, että mies pääsee ja haluaa olla mukana. Se varmaan on kun on esikoinen tulossa. Meilläki varmasti kun useempi lapsi tulee, niin mies tuskin pääsee sitten neuvolaan mukaan. :)

Meilläkin mies ollut jokaisella neuvola käynnillä ja ultrissa mukana mutta johtunee varmaan myös siitä kun tää on hänen esikoinen :) aluksi tuntui itsestäkin hassulta että mies on mukana kun esikoisen käynnit kävin yksinäni :D

Meilläkin mies ollut joka neuvolassa mukana ja ultrissa myös :) Mut onhan se näin esikoista odottaessa varmasti yleisempää ja helpompaa kun ei vielä lapsia ole :) Oma äiti on puhunut että kolmen ensimmäisen lapsen synnytyksissä ei isä saanut edes vielä olla synnytyksissä mukana :o Kauheeta! :D Mulle on kyllä tosi tärkeää et mies mukana :)

Meillä kanssa aina mukana <3

Tuntee itsensä ihan alkoholistiksi, kun kanan jälkeen alkoi tekeen niin kovasti viiniä, että avasin alkoholittoman pullon...

Hei kaikki, en ole tänne pahemmin kirjoitellut, lueskellut vain muiden joulukuisten kuulumisia. Alkaa pikkuhiljaa jännittää lähestyvä synnytys, nyt mulla viikkoja 35 ja risat. Onko teidän masuasukilla paljon hikkaa, täällä poika hikkaa toista kertaa tänään. Huvittavan tuntuista. Ja voi mitkä suklaahimot täälläkin!

Mies oli esikoisen aikaan muistaakseni parissa neuvolassa ja ultrissa mukana. Nyt vain ultrissa ja synnytykseen tulee. Esikoisen synnytyksessä oli ja silloin saatiin perhehuone

Takaisin