Tseitsei tänne kyllä mahtuu! :)
Emily, mulla ainakin toiminut tuo 1 kiivi päivässä, käytin sitä alussa paljonkin. Nyt kärvistelen levolacin kanssa, se on vaa nii kauheeta se limanen, makea koostumus mikä pitäs saada nieltyä

Mutta kukas siitä kerkes jo sanomaan, tämä kaurapuuro/mustikka combo, sitäkin alussa mutustelin, vois taas ottaa listalle, tosin ilman maitoa. Tuntuu jotenkin että tuo maito pistää nykyään niin turvottamaan, jännä..
Täällä kans herätiin kerran yöllä supistuksiin, ensin aloin näkemään unta niistä, ja sitten heräsin siihen, ja kärvistelin sängyssä jonkun aikaa unenpöpperössä, kun ei tajunnu, sitten ku tajus, nii kyllä se pystyyn nouseminen ja pieni kävelytanner kämpän ympäri helpotti, pääs takas nukkumaan.
Alotin kans eilen juomaan pari isoa tuopillista sitruunvettä päivässä. Ennenkin mulla toiminut hyvin turvotuksen poistamiseen ja laittanut aineenvaihdunnan toimimaan, lisäks ylihyvä C vitamiini lähdehän tuo on, nii toivottavasti tuo rautakin nyt imeytyis paremmin, meinaa olla nii väsyny olo koko ajan alhasen hg:n takia.
Tänään aamupäivästä neuvola. Oma neuvolatäti poissa, niin mun aika on vaihdettu tuonne pää neuvolaan, jossa aina kauheet ruuhkat jne. Oon niin tykänny käydä tässä meidän "kylän pienessä" neuvolassa, aina melkein saa siellä istuskella rauhassa yksinään miehen kanssa
Mun parit imetysliivit ja imetystopit on postissa jumissa!! Viimeeksi kun tilausseuranta toimi vielä, nii ne oli jossain helsingissä, mutta nyt ei enää toimi koko sivu, harmittaa että kerkiääkö ne tulemaan ollenkaan perille ennen H hetkeä. Samaten stressaa kaikki joululahja ostokset, netistä nyt tottakai mieluummin tilais, halvimmalla saa, kun ei mekää täällä nyt mihkää kauemmas kaupoille päästä, halpahallin valikoima ei oikein vakuuttanut..