Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aikas alhaalla wildis sunkin maha jo :) Ihanaa Air, että sait vauvakutsut piristää kotilepoa!

Täällä tilanne rauhoittunut, kun otin aamusta virlä yhden panadolin. Välillä tuntuu, että kun tänne tulee kertoon niin heti maha rauhoittuu kummasti :hilarious: Seksiäkin uskalsi tuossa alkaa harrastelemaan ja saunaa ois illaksi tiedossa. Siivoomisen jätän kyllä huomiselle. :grin

Taidat sinä Äippä olla se joka seuraavaksi lähtee sairaalan suuntaan :wink

Hansu, tajuaa ainakin kaikki lukea sinun viestisi kun tarpeeksi monta kertaa laitoit :P
Täällä ollaan ilman sähköjä, hauskaa :D

Wildside, sun purppura jo pakaran päällä? Eikös se oo jo aika pitkä viiva, enteiliskö pikasta lähtöä, jänskää!! Missä mun purppurat on :(((( Kuulemma ei näy ees kaikilla tuo purppura, 75% raskaana olevista vaan.. No, tiirailen pyllyäni niin kauan kunnes bongaan sen tai tulee lähtö :D

Jep, siitä ei pääse helposti ohi :grin jäi puhelin jumittaa ja latasi sit useampaan kertaan näköjään enkä saa tällä poistettua niitä..

Timbe onko teillä ollut sähköt pitkäänkin poissa?

Hansu, viime yönä pätki ihan taukoomatta, kymmenen minuutin välein meni pois ja takas päälle. Sama pätkiminen on jatkunu tänään, mut ei niin usein, nyt on ollu puolisen tuntia vallan pois. Sanoinkin että vois lähteä vaikka synnyttämään, siellä olis ees sähköt :D

No joo kyllähän tuo massu tuntuu "roikkuvan" :D lilith samaa ihmettelen minäki, että kuinka pitkälle se vielä kasvaa. Tällä menolla on jo niskassa :D :D eilen tosiaan oli vielä pakaroiden välissä ku jouduin kunnolla pyllistää :D mieski näki sen huikeen eron eiliseen. Oon pyytäny sitä kattoo samalla aina, että se voi vahvistaa sen kasvaneen. Etten kato kuvittele ;)
Tiiä sit enteiliskö pikasta lähtöä. Supparit on kyl lisääntyny ja viime yönä oli jotain ihme painetta alapäässä ku nukkumassa olin. Heräsin siihen kauheeseen paineeseen. Kohtu on myös tosi arka koko ajan.

Täällä käväs myös eilen sähköt poissa.
Mut tosiaan Timbe nyt laitat kynttilöitä ja rentoudut.

Juu täällä on jo kaikki nurkat kynttilöitä täynnä, mukava välillä kun ei telkkari oo päällä tai muutenkaan mitään meteliä :)

Äippä, mulle kokenu kätilö sano että siitä tiedän olevan lähdön lähellä kun vatsa menee sekaisin ;) mun kun on vaikee arvioida koska on tosi kyseessä kun kipukynnys niin korkee ja koko ajan supistaa muutenkin ja mun synnytyssupparit on tosi tehokkaita.. Eniten jännittää et kerkiänkö sairaalaan tällä kertaa ja kaikki yrittäny antaa mulle hyviä vinkkejä siitä koska tulis lähtee sairaalaan :)

Toivottavasti ei olisi kovin pitkään poissa sähköt teiltä Timbe, vaikka hyvä syy viettää romanttista iltaa kynttilänvalossa :happy:

Cicado toivotaan että jos ei tänään lähdetä niin sit lähipäivinä! Otin särkylääkkeen ja vähä helpottanut mutta nyt on menkka kivut...
Saattaahan se olla että kuuntelee kroppansa liian tarkkaan?! Mut oli miten oli valmis ollaan;)

Toivottavasti sä kerkiät sairaalaan ja mieluiten sängylle asti! Itsellä tämä ongelma kun on kuitenkin neljäs tulossa niin ei mitään käsitystä miten nopeasti tää tulee et osaako sitä lähteä tarpeeksi nopeaan?!

Oli kyllä piristävä yllätys :) Olivat jopa suunnitelleet, että mikäli olisin eilen tayssille mennyt ja osastolle jäänyt, niin olisivat tulleet mua sinne moikkaamaan.

On kyllä niin jännää, kun osalla voi olla lähdön hetki koska vaan! Hui! Jotenkin tulee varmasti omakin lähestyvä synnytys todellisemmaksi, kun täällä rupeaa porukka poksahtelemaan. Nyt jotenkin vielä niin vaikea kuvitella sitä synnytystä, vaikka voihan se olla mullakin edessä koska vaan...

Ihana pyöree massu wildiksellä :)
Mulla se purppura viiva menee vaon yläpuolella jo, mies sano et ois melkein 10cm pitkä jo, mutta jos paikkansa pitää ni kyllä ois varmaan vauva valahtanu housuihin jo :D
Päätettiin miehen kanssa tehä koko suvulle itse joulukortit, joten tänään koko päivän väsänny joulukortteja, sain ihan yhen aikaseks minkä kelpuutin.

Voi äh menin ottamaan panadolin ja kaikki kivut meni sen tein... Jospa ne alkais illemmalla uudelleen!!!

Seloileeko teillä tää foorumi? Mä höpisen teille puhelimen kautta ja edellinen viesti ei eka halunnut latautua ja tulin uudelleen katsomaan oli tullut 2 kertaa...

Muokattu viimeksi:
Minä pesin saunan. Sitten tuossa varmaan tunnin päästä saunotaan ja kun lapset on saatu nukkumaan niin....... Vaikka mun kivut ei oo kyllä sitä luokkaa että jotain tapahtuis tässä lähivuosina tai jotain. Alapää jomottaa jostain kohdunsuun paikkeilta mut ei niinku... Vauvan liikkuminen tekee kyllä kipeää ihan tuolla alamahan seutuvilla... Mut aika turhaa taitaa olla haaveilu sunnuntaivauvasta... Sunnuntaivauvaa ei vielä oliskaan, olis kaks torstainlasta, lauantainlapsi ja tiistainlapsi... Mies on maanantainlapsi ja minä olen myös torstaina syntynyt....

Kauhee kakkoshätä, mutta mitää en saa puskettua. Alan epäilee että mulla ollu peräpukamia, ja kun tällä viikolla kävin polilla, niin sen uuden lääkärin piti työntää sormi tuonne kakkoseen, että saatiin osviittaa pystynkö ponnistaa kuinka lujaa synnytystä aatellen. No nyt varmaa ärtyny mikkälie peräpukamat ja on iha kauhee tunne. Pitääkö tästä käydä lääkärillä, vai saako apteekista tähän jotain ilman mitää reseptejä?

Takaisin