Itellä on semmonen kokemus tosta limatulpasta että se irtosi minulla jo rv 25+1 ja lähdettiin synnärille kun kivut oli kovat, oikein joutui puuskuttaa kun vessaan menin ja sinne se tippui, lima glöntti ja kokoa oli noin ruokalusikallinen. Lääkärissä tekivät kokeita ja totesivat että synnytys käynnistynyt, selvä limatulppa ja joku testi jonka nimeä en nyt muista oli positiivinen eli käynnissä mutta kun kohtu ei ollu laskeutunut/avautunut pääsin kotiin ja saikulle. Sit olin saikulla pari viikkoo. Sit takas töihin. Nyt oon ollu loppu ajan ihan normaalisti ilman mitään rääkki urheilua ja huomenna tulee täyteen rv 37. Vissiin se limatulppa voi sinne uudestaankin kehittyä ja ite vähä aattelin pari viikkoa sitten että semmosta taas irtoilee, ei ole itsellä verrattavissa valkovuotoon jota tulee iha tajuttomasti. Ettö näin täällä. Viimeyö meni valvotessa ku tuli niin kovia sukkapuikko kipuja alakertaan.. Olisko jollakin vinkkejä sen helpotukseen vai vaan hammasta purren? :) olin jo ihan varma että se tulee pihalle just!