Leelluu pistä tulemaan tänne sun supparit mä olen jo ihan valmis jakautumaan
Mutta vakavasti hyvä että saivat supistukset loppumaan ja vauva jaksaa mahassa pysyä!
Mä luulen että mua ei oo vielä kertaakaa supistanu sillee oikeesti, harjotussupistuksia kyllä, mitkä ei tunnu missään, mutta ei sillasia, jotka tuntis :O
Täällä on kyllä tosi monella ollu noita synnytyksen oireita!
Itellä ollu vaan parina satunnaisena päivänä muutama aavistuksen kipee supistus, ja siinä se.
Tänään meen käymään neuvolalääkärillä iltapäivästä. Kuulee vähän, onko edes aihetta vielä haaveilla synnytyksestä..
Supistukset helpotti levolla eilen joksikin aikaa ja palasi illalla sen verran kovina että kävely ei toviin sujunut ja piti kontaten ja huonekaluista tukea ottaen römytä vessaan! Sitten taas helpotti ja viime yö olikin yhtä valvomista pistävän kivun ja supparien takia, aamupäivällä on neuvola-aika niin otan asian esille niin katsoo pistääkö jotain lähetettä. Anoppi tulee tänään hoitoavuksi :)
Mietin tässä, että taidan asennoitua siihen että syntyy 6 viikon päästä (silloin oltas jo 2viikkoa yli) eikä tässä 4 viikon sisällä (rv 35+5). Eipähän tulis tuthautumis tässä odottelussa, kun tosiaan ei mitään tuntemuksia :)
Täällä ei ole supistuksen supistusta tuntunut, ei harjoitus- eikä oikeitakaan. Tai sitten nää älyttömät muiden paikkojen kivut on peittäny ne. Nykyään en enää edes hahmota mikä sattuu eniten, kun jatkuvaa kipua ollut monta viikkoa.