• Foorumilla on huoltokatko aamuyöllä Sunnuntai 08.3. noin klo 00.01 – 03.00. Pahoittelemme häiriötä!

Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Timbe: en tiiä saako niitä käynnistysaikoja nyt niin helpolla mutta mun kohdun sektioarpi on ainakin ohentunut ja siellä niitä vihlontoja ja sitten kopeloi ton lantion, en tiiä olikos se nyt kovinkaan ahdas mutta kun se vauva nyt menee siellä keski- ja yläkäyrän välissä niin saattaa olla että ihan varmuudeks. Toista sektiota en missään nimessä halua.

Tänään tein isänpäivän kunniaks tiramisua ja mies sitten muistutti että enhän mä sitä voi syödä kun siinä on raakaa kananmunaa :sad001
Rommit olin äkkiä kiehauttanut eli sen puolesta olis kyllä voinu. Pikkasen harmitti.

Timbe, ei tässä kurjuutta kummempaa :D eli ei ihmeempiä. Sain tietää, että siskokin oottaa pienokaista ja LA maaliskuussa. Kiloja kerännyt kamalan määrän ja paljon ylimääräistä... ;( joo täytyy koittaa pysyy vähän aktiivisempana!

Paljonko sulle on neppsu tullu kiloja? Tänne kans tullu kiloja liikaa, vaikka oon liikkunu paljon, mutta ehkä herkutellutkin vähän liikaa :)

Nepppsu, mulle on tullu noin 15kg. Ja pienen painoarvio on kai ihan keskikäyrällä, ainakin kuulostaa siltä että on ihan normaalin kokoinen? :)

Hyvää isänpäivää kaikkien tuleville ja oleville isähahmoille :)
Tänään koko raskauden ensimmäiset supistukset! Alkoi aluksi tulemaan pikkuhiljaa ja vartin mietin että mitäs ihmettä tapahtuu, sitten ne alkoki vahvistua ja vahvistu aika nopeestikki eikä tarvinnu enää miettiä mistä oli kyse. Puolisen tuntia kesti ja sitten loppu. Jänskää!
Mulla päivittäiset menkkajomotukset jatkuu, ois mielenkiintoista tietää onko kypsytellyt paikkoja kun jo kuukausi sitten olin sentin auki.
Ihania vauvamasuja teillä :) omassa ei paljoo kuvattavaa ole... vertasin rv16 ja rv 35 raskausmasuja ja alko oikein naurattaa kun ero oli niin pieni :D
Keskiviikkona taas neuvolaan tekeen näitä perus juttuja (paino, sydänäänet, verenpaineet, valitukset)

Home sweet home <3 Miksi ja mistä noilla duracelleilla riittää aina vaan tota energiaa!!!???? Mä olen aivan poikki raato ja ne vaan hyrrää ja pörrää....

Meilläkin on seksi vähentynyt, mutta varmaan ihan omaa syytä, ja mies ei tohdi koko ajan olla tyrkyllä kun tietää että oon väsynyt ja paikat kipeenä.

Rv 36+5 :p
d245368f1f7c507b15dd8ea7ba167a43

Kyllä täällä taas koetellaan tulevan mamin hermoja... Koira oli hyllyltä vetäny miun pahvisen kannellisen meikki boksin ja hajottanu sen plus kaikki miun meikit tumman harmaalle matolle. Joten matto ja kaikki pesuun. Ihana päätös päivään. Muutenkin väsynyt olo kun ei viime yönä päänsäryn vuoksi tullu nukuttua ja nytkin koskee päähän. Millä tolta koiralta (1v3kk).. Sais kitkettyä tuon tuhoamis vietin. :( ?? Tosi ikävää jos alkaa tuhota vauvan kamppeita jos niitä jää näkyville... Aiemmin koira tuhonnut mm miun penaalit ja niiden mukana yli satasella kyniä, kynsilakkoja ja kynsilakanpoistoaine pullon, muutamat kengät ja pari takkia saanut kiskottua alas naulakosta ja ne repinyt.... :(

Jee, päästiin kotia lähteen ku pronaxen alko vaikuttaan iha kunnolla :) Meinas jo itelläki alkaa tukalasti supisteleen se kykkiminen, vitsailin miehelle et kohta se oon minä joka pötköttää sairaalapedillä :D Onneksi pikkusella nyt kaikki ok <3 päästään kohta koko sakki vetämään pizzaa :)

Mietin timbe välillä ihan samaa että mihin ihmeeseen se kohta varmaan 3kg vauva ittensä oikeen piilottaa... :D

Takaisin