Joulukuun mammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Esma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:nailbiting:WP_20151107_08_45_04_Pro.jpg oli pakko testata proteiinit nyt aamulla kun sain noita stiksejä neuvolasta. Sanokaa onko vihreä vai keltainen tuo keskimmäinen. Mun silmään on vihreä +1. Eli edelleen protskut pissassa eikä mihkää kadonnu..

Mut hyvin ne ennusti verikokeista et voin olla kohta kipeä, meinaa ihan saatanallisen kurkkukivun lykkäs sekä mulle että miehelle.

Muksaa viikonloppua kaikille, hyviä vointeja ja Wildis toivotaan että saisit hetken vielä pitää pienen mahassa.

:sour:niinpä :arghh: en vaan tajua ku päivystyksessä pissa kuulemma puhdas ja sen takia kaikki paineet, päänsäryt ym ym ei merkkaa mitää.. Ja samalla testillä hoitaja sen stiksas... Ei menny labraan.

Minä en kyllä nyt ymmärrä miksi se on nii vaikeaa ottaa potilas vakavasti, kyllähän sitä itse tietää että kropassa ei ole kaikki ok... Eikä vaan sitä mieltä että sun päässä on kaikki ongelmat:( ihan ketuttaa!!!

No nyt sit valokuvaan kaikki kusinäytteeni ni on jotain millä todistaa että en kuvittele proteiineja pissani :laughing002 (luulin että nää valokuvaamiset ja virtsanäytteiden tulosten tarkemmat tutkimukset rajottuis omalla kohalla niihin raskaustesteihin :think005)

Kannattaa olla omien tuntemusten kanssa tarkkana ja pyytää tarkistusta ja mennä sit vaikka illalla synnärille. Itse torstai iltana soitin synnärille parin päivän supistusten ja eri oireiden takia, ajattelin että turhaa se kai on mut käyää varuilta ja täällä edelleen makoillaan..

Eka ultra oli ok, pissat yms muut kans, mut pitkänmatkalaisena ottivat osastolle yöksi tarkkailuun. Yö oli vaikea kipuje takia. Perjantaina aamupäivällä uusi sisätutkimus ja siinä kävikin ilmi että kaulaa enää 1cm ja sormelle auki. Samointein kortisonia peffaan. Myös jotai supistuksia rauhottavaa tabua saanu pari kertaa. Tänään toinen kortisonipiikki ja seuranta ja mahdollinen kotiutus. Vauva painoseurannassa ja eilen kontrollissa painoarvio n. 1800g eli sitäkin nyt seuraillaan vaikka istukka ja virtaukset on kunnossa.

Olen nyt luokiteltu potentiaaliseksi ennenaikaiseksi synnyttäjäksi, varuilta kierretty lastentehokin läpi ja saatu vielä vähän henkilökohtaista synnytysvalmennusta.

Tänään 32+4/6

Naksuuko teidän vauvat mahassa? Silleen kun nivelet naksuu itselläkin? Mulla naksuu monesti vauvan liikahtaessa. Netissä oli epäselvää johtuuko vauvan löystyneistä nivelistä (äidin hormoni) vai sikiökalvojen venymisestä.

Eikiko voimia sulle, toivottavasti pikkunen jaksaa vielä tovin olla masussa! Johan on kiireistä sorttia nämä joulukuun vauvat...

Niin äippä en oo koskaan mieltänyt ainakaan supistuksiksi noita kun maha menee noin vaikka ilkeältä tuntuu :D
Voi että! Se tee on kyllä hyvää :) Ja vielä jos auttaa jotain! ;)
Minä oon rasvaillu välilihaa jo 30 viikoilta asti, tai öljynnyt, oon käyttänyt ihan kookosöljyä ja yrittänyt muistaa joka ilta ennen nukkumaanmenoa sitä käyttää :)

Pauliina kun mun massu menee tohon muotoon niin sitä puristaa sellainen 1-2 min joten harkkari supistuksena olen pitänyt, mutta ollaanhan me erinlaisia;)
Mullakin tossa tee kupponen jälkkäriksi hautumassa (mies sen ristinyt häätö teeksi):P

Eikös protskut pissassa voi johtua ihan jostain muustakin tulehduksesta? Ainakin miulla verikokeessa näytti että protskut on koholla ja sillon oli hammastulehus,sitten kun söin antibioottia pari pv niin protskut pissasta hävis :) mut jos ei oo muita tulheuksia eikä tunne itseään kipeäksi niin tietenkin yhteys neuvolaan tai lääkäriin! :)

käsitin et on eri asia jos on veressä koholla kuin jos erittyy virtsaan. Ku mulla oli eilen veressä koholla ja sen perusteella veikkas flunssaa (joka tuli). Mut protskut ollu + jo kolmisen viikkoa pissassa, paitsi eilen siellä synnärillä. :D

Voimia wildis ja eikiko!

Täällä yöllä kans valvottu.. Kipuja ja sitten vauvan järjetön ralli,siis ihan mahdoton nukkua kun suolisto ja varmaan mahalaukku+muut sisuskalut ihan solmussa kun tuo pieni potkii ja muljuaa. Toivottavasti siitä ei tuu mitään yökukkujaa! Painonnousu näyttäis pikkuhiljaa pysähtyvän. Mulla on aina käyny niin lopussa ja sit viä vähän alkaa laskemaan. Eipä haittaa kun on 13kg tullut...

käsitin et on eri asia jos on veressä koholla kuin jos erittyy virtsaan. Ku mulla oli eilen veressä koholla ja sen perusteella veikkas flunssaa (joka tuli). Mut protskut ollu + jo kolmisen viikkoa pissassa, paitsi eilen siellä synnärillä. :D

Aa okei :D miun piti käydä vaan sit parin päivän päästä ab-kuurin alotuksesta neuvolassa stiksaamassa oli hävinny, en sit kyl tiiä, itel ei oo kertaakaan muuttunut noista mikään väri niin hankala sanoa :D

Täällä tungetaan mulle vain rauhottavia. Kieltäydyin!! Sain jumalattoman päänsärkykohtauksen, jota ilmeisesti alettiin hoitaa paniikkikohtauksena. Mua pidetään siis hulluna täällä!! Voi ku pääsisin kotiin täältä!

Täällä tungetaan mulle vain rauhottavia. Kieltäydyin!! Sain jumalattoman päänsärkykohtauksen, jota ilmeisesti alettiin hoitaa paniikkikohtauksena. Mua pidetään siis hulluna täällä!! Voi ku pääsisin kotiin täältä!

No voi hyvää päivää. -_- onpa kiva... Tsemppiä sinne! :)

Takaisin