Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Onnea Saini! Uteliaana kyselen minkälainen oli maistraatin tilaisuus? Kun meilläkin on ollut jonkun kerran puhetta että mentäisiin maistraatissa. .
Mullakin on kaapissa vadelmanlehtiteetä mutta en oo uskaltanut vielä maistaa sitä kun mietin että jos se voimistaa supistuksia? Voiko siitä olla haittaa siinä mielessä?
Nythän ongelma on ns kasvotarjonta, eli vauva on asettunut muuten oikein mutta räpiköi siis jalat ja kädet ylöspäin. Yritin kahlata tietoa että miten vois edesauttaa vauvelia kääntymään selkä mun kupua kohti. Ideoita? Ilmankos koko maha hyllyy kun tyyppi pikkasen potkii ja maha tuntuu tosi raskaalta, konkreettisesti näkyy pienen jalka kun vähän monottaa. Tekee jopa vähän kipeää kun nahka venyy niin paljon.
Weledan öljyt mulla käytössä ja nyt vaihteeksi ostin tyrni/hedelmäöljyn, imeytyy mahaan hyvin ja on ihana tuoksu. Välilihan hierontaan mulla on myös öljy jo odottamassa, myös Weledan, enpä vaan vielä tiedä miten saan homman hoidettua, siinä suositus oli 2-3krt viikossa. Miestä en halua räplää enää paikkoja, kyl niin kammottava turvotus on jo huh!!!

Saini senkun tietäis. Minäki oon ihmetelly ku moni teistä sanonu, että noiden paineiden nousulla teidän lääkärit olis jo jotain tehny.. Onko Catherine sulla tietoo tai jollakin muulla, et millasta se ylämahakipu tuossa raskausmyrkytyksessä on? Mulla nyt siis myös se kipeytyny. Onko se sellasta "vatsanpuruja"?